Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

enemmän huomiota alapäähäni (=repsottavat karvat ja vanhat rumat pikkarit). Mihin tää maailma on mennyt, kun pitäis pynttäytyä ja karvoja leikellä miehen takia! Musta tuntuu ainakin nöyryytetyltä ja alentavalta, että multa vaaditaan tuollaista vain saadakseni normaalia seksiä. En varmaan leikkele karvojani tai osta uusia alkkareita vain miestä miellyyttääkseni. :(

Sivut

Kommentit (44)

ainakaan pariin vuoteen.. rintsikoita en kolmeen, neljään vuoteen. Ikää on 27. Ja nätiksikin on kehuttu.. en tiedä, tää ei vaan oo tärkeä asia mulle. Pitäiskö olla? Musta tuntuu, että on alentavaa sheivata ja leikata luonnollisia karvojaan, ja vain miehen takia.

Ei mies asiaa nyt kovin suoraan sanonut ees. Nätisti ja vihjaillen yritti.. mutta otin aika tavalla nokkiini!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos edes leikkaisit karvat niin, että ne jäis vaikka 3 cm pitkiksi.. ja reisiltä kannattaa leikata kans.. sit on jo vähän siistimpää. Kun hetken leikkailet, niin itseäkin alkaa yököttää rehottava peruukki..

Ois tonkin mielihalun varmaan voinnu jotenkin nätimmin/romanttisemmin ilmasta.. Vaikka hankkinu lahjakortin johonkin alusvaatekauppaan.. Ja ehdottanu alapään ajelua yhdessä. Tai jtn.

Silloin hankin ensimmäiset geishakuulat, ja nyt olen tiukempi kuin teininä.

Karvoista en ole juuri koskaan tykännyt, joten sheivaan kaikki pois.

ei millään pahalla, mutta kannattais ehkä kuitenkin harkita sitä mitä mies sanoo. Kukaan ei oikeasti tykkää repsottavasta tuherosta ja ikivanhoista ja virttyneistä alushousuista.. ja nyt oletat, että miehesi kiihottuisi! Uudet ja kauniit alushousut eivät liikoja maksa, eikä sen alapään tarvitse posliinikaan olla.. Voit vaikka yllättyä positiivisesti, niin puhdas olo on, kun paikatkin on siistit.

(vauvauinnissa aina kauhistelen 20-30 vuotiaiden nuorten äitien sloggipuuvillakammotuksia..)

Mikä vika karvoissa? Jos kerran Luoja on karvat naiselle luonut, niin miks niitä ei saisi olla? Tietty jos haluaa vähän siistiä bikinirajaa, niin mikä ettei. Ei varmaan kivaa uimahallissa, kun karvat pursuaa uikkareista yli. Mutta muuten en ymmärrä tätä karvanajeluvillitystä.

Ja eikös ne pikkarit lennä tieltä pois, kun hommiin aletaan.

Kyllä mäkin olisin loukkaantunut...

Venus ajopeleihin ym mutta tuloksena aina näppyjengi seuraavana päivänä. Yllätyksekseni olen havainnut, että sellaisilla aika halvoilla kertakäyttöterillä on kaikista paras tulos. En ole nyt saanut kolmena perättäisenä ajokertana näpyn näppyä. Ei kuitenkaan niitä keltaisia, en muista nimeä, ennemminkin ehkä miesten partahöylän näköisiä. Ja PALJON vaahtoa! Ja aina uusi terä joka kerta! Kokeilkaa ja tulkaa kertomaan miten teillä meni.

Ja en mäkään ajele posliiniksi, siitä ei mun mies pidä! Siksipä en sitä brassia enää ota ja oli aika ikävää jos jätti yhden ajokerran väliin.

Ajelen häpyhuulet, reidet, ja pienennän karvoitusta vielä sektiohaavan alle, niin että se hiukan näkyy. Karvaalue n. 3x2cm, siisti ja hygieeninen.

Mä kai ostan joka kuukaus ainakin 3-4 uudet alkkarit ja ehkä joskus rinsikatkin jos löytyy hyvät (yleensä rintsikat ostan vaan kerran 3 kk:ssa). Musta on tosi piristävää ostaa erilaisia stringejä; nykyään on niin paljon kaikkia nättejä! Ja jos et pidä stringeistä, niin osta muutamat vaikka pitsisiä hotpantseja! :)

ja ajelemaan pallinsa. mun ukko yritti jotain piipertää kun olin raskaana ja tosiaan rehotti kun en nähnyt ajella, tyydyin vaan siistimään rajat. aloin vaatia ukolta stringejä ja karvattomuutta myös.

ja minun mieheni on karvainen juuri oikeista paikoista, ei tule karvoja suuhun ja rakastan suuseksiä!

omat karvat siistin niin, etteivät ne tule ulos alushousuista, siinä kaikkia.

niin tarkka alapäästäni olen, etten synnyttämäänkään mennyt ilman että ajelin karvani. Muakin oikein ällöttää kun karvoja alkaa pilkistämään muualta kuin tuosta häpykummun kohdalta. Siis yök kaikki karvat! Samoin kun olin raskaana ja pystyin käyttämään n. 6 erilaisia perusalushousuja, mua alkoi nekin kuvottamaan lopulta niin että melkein poltin ne roviolla kun vatsan hävittyä hain kaupasta yli uusia kivoja, stringejä ja ihan perusalkkareita mustia ja värikkäitä, ei valkoisia...

että hygieniataso pysyy parempana. Jos on kauhea karvalakki, niin siihen jää aina pissaa ja alkaa haista. Kun ei ole juuri karvaa pissantuloreitillä, niin ei tarvitse tuhlata puolta rullaa wc-paperia ja pimpsa pysyy raikkaana pidempään. Mites te tuheronsuosijat pidätte huolta hygieniastanne?

Siis tää on niin hauska :) Mun kaverin kanssa just tänään keskusteltiin noista näpyistä, se sanoi et sheivaa vaan sieltä häppäreistä ja tosta edestä ottaa epilaattorilla, ei kuulemma tuu siten näppyjä... en sitte tiedä :) Mulla on just noiden näppyjen (mulla ne pysyy monta viikkoa) takia jääny vähemmälle sheivaamiset mutta kyllä mä niitä lyhennän vähintään kerran kuussa, ei liian pitkät oo kivoja, varsinkaan menkkojen aikana... mutta tässäpäs uutispommi: en sheivaa kinttujani, en jaksa nähdä vaivaa, hahahahah... ja ennen kuin tarkemmin kyselette: ajelen kainalokarvat ja ostan monta kertaa vuodessa uusia kalisonkeja, niin ja mulla on ohuet ja vaaleat säärikarvat...

Hyviä jatkoja kaikille karvasille ja vähemmän karvasille, kaikki vaihtoehdot rulettaa ;)

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat