Vierailija

Minä ostin tänään kahdet olohousut ja vielä ainakin olen ihan tyytyväinen. 6,90e hintakaan ei päätä huimannut ja tuohon hintaan en mitään parasta laatua odotakkaan ja siksi yllätyinkin positiivisesti.

Ilkeätkö sinä ostaa?

Kommentit (11)

Meille anoppi kantaa selkä vääränä tavaraa sieltä, ja minusta laatu on tavallista kautta surkeaa. Tänä jouluna kaivettiin yksi lahja pakkauksesta, vilkaistiin sitä kerran ja sanottiin molemmat tää on Lidlistä. Aivan onnettoman laatuinen. Mulle tavaroitten ostelu on sitä paitsi myös hauskanpitoa ja esteettinen nautinto, silloin harvoin kun jotain shoppailen. Lidlin hallit on niin älyttömän ankeita, huonolaatuiset tavarat on säälittävän rumasti esillä niissä metallihäkeissään *puistattaa*. Ostan mieluimmin vähän ja harvoin kunnon tavaraa kivasta ympäristöstä kuin vedän surkeaa krääsää jostain hehtaarihallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja yllätys yllätys se olikin parasta mitä hän olisi voinut toivoa. Ei ole antanut pesuunkaan vielä paitaa, koska haluaa pitää sitä koko ajan. Vanhempani kyselivät sitten tänään että mistä oikein ostin sen, kun on niin laadukkaan oloinen ja pojalle mieluinen. Olivat lentää persiilleen kun kuulivat että sieltä halpakauppa Lidlistä on.

Olen muutamia löytöjä tehnyt Lidlistä ja kyllä pitää sanoa, että ne tavarat ja vaatteet mitä siellä myydään on yleisesti ottaen hyvin laadukkaita.

esim. sähkötarvikkeita. Paistinpannut on kulemma ihan paskoja. Nyt siellä näkyi olevan mainoksen mukaan aika hassuja sukkahousuja, niistä puuttuu haaraosa... sexyjä, heh...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat