Seuraa 

Kuinka suuret erot niissä lämmöissä on? Eli alkukierrosta, oviksen aikaan ja sen jälkeen?

Ite mittailin ekaa kertaa tässä kierrossa, ja ensin mittasin aina vaan siihen aikaan kun nousin ylös sängystä. Pian huomasin että vaikuttaa nousenko seitsemältä vai kymmeneltä. Sitten laitoin muutamana päivänä kellon soittamaan seitsemältä, mittasin silloin ja jatkoin unia, ja mittasin uudelleen kun heräsin myöhemmin. Niissä oli jopa 0,5 asteen erot!

No katselin sitten niitä lukemia jotka on otettu samaan aikaan läpi kierron, ja niiden mukaan alkukierrossa oli 36,0, sitten tipahti 35,8:aan ja nyt ollut 36,3. Riittääkö nämä lukemat siihen että ovulaatio olis tapahtunut? Tuntuu että muilla lukemat huitelee josain 37 asteessa...

Kommentit (5)

Mä mittaan lämmön vasta siinä vaiheessa kun mies on lähtenyt töihin eli siis olen ollut jalkeille jopa tunnin. Ja tästä huolimatta alkukierrosta lämpö on aina 35,79 ja loppukierrosta 36,29. Tai sit meidän mittari tuntee vain nuo lukemat :)

eilen (tosin krapulassa) heräsin klo 13 ja mittari näytti 37,0. No mutta krapulakin nostaa lämpöjä ettei johdu kokonaan kellonajasta. Sehän siinä kai enemmän vaikuttaa kuinka monta tuntia on ehtinyt nukkua.

Toisaalta toi meidänkin mittarin on melko arveluttava, olis pitänyt toivoa lahjaksi sitä korvakuumemittaria!!! =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nyt sitä vaan piinaillaan täällä että mitä tuleman pitää. Kp 21 tänään menossa, että viikonloppuna pitäis menkkojen alkaa jos ovis oli silloin kp 11 paikkeilla kun luulin. Jos ei näy niin testiä sitten vaan! =)

Mulla lämmöt oli alkukierrosta 36,3 ja 36,4 ja oviksen aikaan tipahti vähän ja loppukierrosta nousi pikku hiljaa 36.7. Mun muistikuvan mukaan riittää oliko se 0.2 vai 0.3 nousu ovislämmöstä niin se kertoo että ovis on tapahtunut.

lämmöt ovat olleet alkukierrossa 36.0-36.4 ja oviksen jälkeen 36.4-36.7. Mittaan vain arkiaamuisin, kun olen nukkunut normaalit yöunet, sillä huonosti/tavallista pitempään nukuttuani lämmöt heittelevät (lähinnä siten, että ovat alkukierrostakin yli 36.4.).

Lämmöt ovat sikäli henkilökohtainen asia, että toisten arvoihin ei kannata vertailla, vaan ainoastaan omiin tuloksiinsa. Itse olen pitänyt sääntönä sitä, että lämpöje on täytynyt olla koholla 3:na normaalina aamuna yli 36.4., jotta uskon oviksen olleen.

Kertomasi mukaan kuulostaa siltä että ovuloit, itsellänikin saattaa notkahtaa hiukan alemmas just ennen ovista noustakseen sitten.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat