Vierailija

meillä se on aina mies!! Sapettaa!! Keljuttaa!!

Kommentit (20)

että minä olin viime uudenvuoden lapsen kanssa (olin silloin raskaana), mutta mies se on taas riennoilleen menossa, niinkuin meillä yleensäkin...

t.ap

kannattais avata suusa ja sanoo miehelle suoraan! mua ärsyttää sellaset muijat mitkä ei pidä puoliaan ja sit muille itketään kun mies tekee sitä ja tätä mut mä en koskaan.kattokaa peiliin missä vika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kovasti yritän pitää puoliani. pystyn pitämään miehen kotona, jos haluan, mutta en halua, koska en jaksa kuunnella sitä v*tun valitusta, että hän haluaa dokaamaan...no olemme nuoria, siitä tuo miehen into juhlimiseen ehkä johtuu. itse olen katsonut tarpeeksi monta vuotta isäni kännäystä, että ei nyt niin hirveästi kiinnosta, mutta olisihan se joskus kiva...

t.ap

eikä silloinkaan kännejä. Joko omat synttärinsä/juhannus/vappu/uusi vuosi. Itse en ole koskaan häneltä alkoholia kieltänyt tai rajoittanut. sanoo vaan, että on juonut/juhlinut tarpeekseen nuorena ja haluaa nyt nauttia elämästä ja perheestään selvin päin. Hän saa puolestani juoda huomenna jos haluaa. itse en kuitenkaan halua juoda, koska imetän vielä.

Ja mulla ei kyllä ole mitään pientä hiprakkaa vastaan, - joka ei tarkoita samaa kuin lärvit, ainakaan mun kielenkäytössäni - mutta pitää olla oikea aika ja paikka.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat