Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Meillä paras on ollut lastenrattaat. Kätevät nukuttaa lapsi välillä sisällä niihin, jos sänkyyn ei nukahda ja selkä ei kestä jatkuvaa kanniskelua.

Turhin: äitiyspakkauksen tylppäkärkiset sakset. En vaan osaa leikata niillä. Helpompi laittaa se teräväkärkisen saksen terä kynnen alle ja leikata. Saa neuvoa miten toimii. :)

Kommentit (22)

tarvike äitiyspakkauksesta, joka vieläkin on käytössä on ne sakset!!! Toinen jota käytettiin oli makuupussi.

Mutta turhin kapine on varmaan sellainen kävelytuoli tai mikä ihme sen hököytksen nimi onkaan. Tuttipullo oli myös meillä tarpeeton, ei kelvannut ikinä.

Tarpeellinen aikanaan oli tutti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

eri lapsilla eri tarpeet...ja vanhemmilla=)

edellisiä kun luin, totean näin:

eka ei viihtynyt koskaan sitterissä, turvakaukalossa kyllä. Tuttia ei ole yksikään neljästä lapsesta syönyt, tuttipullostakin vain kakkonen, jonka aikaan tuttipullon steriloija oli aivan ehdoton. Nenänniistäjä on ollut tosi tarpeellinen, hoitopöytä turha kaikilla muilla paitsi tällä nelosella. Rengassuojat on kätevät jos kyläilee paikoissa joissa rattaat on pakko ottaa sisään. Kantokoppa on ihan turha, samoin hyppykiikku, kävelytuolista puhumattakaan. Äitiyspakkauksen kynsisakset on niin hyvät, että tilasin niitä kolmet lisää netin kautta...heh...

mitähän vielä...sideharsot ovat myös ihan ehdottomia.

Kantoliinankin onnessani ostin, mutta eipä sitä ole montaa kertaa tullut käytettyä.

mä en myöskään osannut käyttää kantoliinaa. oli todella vaikea sitoa ja todella vaikea saada lapsi sinne hyvin. ei toiminut mulla. nyt oon miettinyt kantoreppua kun pikkuinen kasvaa vielä vähän. luulen, että on ainakin helpompi...

pinnasänky -- perhepedissä nukuttiin, vauva sai vaan kauheita raivareita jos pinnasänkyyn joutui

kantorepulla en myöskään tehnyt mitään

parhaita:

kantoliina

tukevat kuomurattaat

itkuhälytin

hoitopöytä

sitteri

vauvan jumppalelu

rintapumppu (kun maitoa tuli yli äyräiden)

tuttipullot

ja äitiyspakkauksesta ne sakset ja makuupussi

rintapumppu oli mullakin kahden ekan kanssa suorastaan välttämätön, vuokrasin nopean sähkökäyttöisen. Kahden vikan kanssa en ole tarvinnut kertaakaan, vaikka olen silti aikamoinen osuusmeijeri....

Pinnasänkyä ei ole meidänkään huushollissa tarvittu, eikä sitä myöskään tällä vauvalla ole edes kokeiltu, kellarissa on...harmi...on nimittäin tosi kaunis metallinen sänky, jossa muhkeat brodeeratut pehmusteet ja verhokatos.

ja seuraavana kesänä oli jo liian pieni.

Kesäpesä on sellainen hmm.. vaikea selittää; sellainen yhden päivän retkiteltan (minipienen putkiteltan) näköinen jonne lapsen voi jättää kesällä varjoon (teltta siis tekee varjon ) esim. nukkumaan. Ilmava vauvan nukkua siinä. Siinä on myös hyttysverkkoa, joten hyttyset eivät pääse " telttaan" sisään.

Tutti ei ole ikinä kelvannut hetkeksikään, eikä tuttipullokaan. Kantoliinan avulla olen päässyt lasten kanssa reissaamaan (mm. laivalle, junaan, retkille). Keinuva työtuoli taas on iltaisin ihan ehdoton: saan surffata netissä samalla kun imetän ja nukutan lapsen. Pysyy äitin pää kasassa. ;)

olkoot ne paras lastentarvike.

Turhin ehkä on ollut korvakuumemittari. Paremmin saa kuumeen mitattua sellaisella piippaavalla pikkumittarilla.

Saikohan tuosta nyt mitään selvää!?!?! = )

Mutta käyttöä sille ei ollut ja minä idiootti sen meni ostamaan! Kyllä sitä on joskus todella tyhmä!!!! = ))) Nyt lähinna naurattaa, vaikka pitkään otti rankasti päähän koko kesäpesä...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat