Vierailija

Mulla keskenmeno toukokuun alussa. Silloin oli myös rv6. Verentulo oli runsasta ja sanottiin, että raskaus on mennyt kesken. Nyt tein uuden positiivisen testin ja jos tästä edellisestä keskenmenosta laskee (norm. menkkoja ei välissä ollut) niin nytkin olisi menossa rv6+1. Vatsa on jo aivan "valtava" viikkoihin nähden! Onko tämä normaalia näihin viikkoihin nähden? Kyseessä toinen lapsi.

Kävi vähän mielessä, että jos raskaus ei olisikaan mennyt silloin aiemmin kesken, mutta tein pari päivää keskenmenon jälkeen negatiivisen testin.

Kommentit (12)

Aika pitkä aika odotella ekaa ultraa, joka on 'vasta' viikolla 12-13, jos on tollainen tilanne. Tai mene vaikka yksityiselle ultraan, siellähän se selviää, millä viikolla mahdollisesti olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja ensimmäisestä lapsesta vatsa näkyi selvästi jo viikolla 11.

Eli apteekin raskaustesti ei voi näyttää virheellisesti negaa, niinkö?

ap

Mulle neuvola kans ilmoitti, että kesken meni viikolla 6, kun vuosin jonkin verran kirkasta verta. Raskaustesti näytti kuitenkin plussaa parin viikonkin päästä ja aloin epäillä asiaa. Kuukauden päästä tuosta "keskenmenosta" aloin jo ihmetellä masun kasvua ja menin yksityiselle ultraan. Olinkin sitten jo viikolla 14. Mulla siis testi näytti kokoajan plussaa "keskenmenon" jälkeen. Hedelmöittymisen jälkeen tuli vaan valemenkat ja sen lisäksi verenvuotoa myöhemmin.

Jos tää on turvotusta niin on kyllä TOSI paljon! Vatsa alkaa pinkeänä melkein heti rintojen alta.

Luulin eilen illalla tuntevani jo liikkeitäkin, mutta ehkä kuvittelen vaan.

Onkohan mitenkään mahdollista, että keskenmenon jälkeen tekemäni negatiivinen testi olisi ollut virheellinen? Apteekista testin ostin.

ap

En tiedä oliko turvotusta vai mitä (ei tietenkään itse sikiö vielä siinä vaiheessa), mutta maha oli jo aivan ensimmäisillä viikoilla raskausmahan näköinen. Ensimmäisellä kerralla ei ollut ollenkaan samanlaista.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat