Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kumpi kuvaus miellyttää enemmän?

Yli 30v nainen, 158/60, 80c, lyhyet hiukset, silmälasit, ei meikkaa, ihan sievä.

vai

Kaunis, normaalipainoinen nainen, treenattu mutta kurvikas vartalo, tummat hiukset, ruskeat silmät, täyteläiset huulet.

Molemmat siis kertovat yhdestä ja samasta naisesta.

Sillä, olenko itse tuo nainen, ei ole mitään merkitystä. Ei myöskään sillä, onko minulla tai tuolla kuvaamallani naisella hyvä vai huono itsetunto. Myös se, olenko noiden "Kelpaisko kellekään?" ja "Mitäs mieltä tällaisesta naisesta?" -ketjujen AP vai enkö ole, on yhdentekevää.

Kommentit (14)

Ihan sievä. Kenen mielestä?

Kaunis. Omasta mielestään? Makuasia...

Treenattu. Treenata voi monella tavalla ja tuloksilla...

Kurvikas. Rasvakerrosta löytyy ja jenkkakahvat sekä kyljissä rinstikoidan alla makkarat...

Normaalipainoinen. Näyttää olevan ylärajalla. Myös 47 kg olisi normaalipainoinen. Jos on oikeasti treenattu lihasmassaa, niin ok.

Lainaus:

Yli 30v nainen, 158/60, 80c, lyhyet hiukset, silmälasit, ei meikkaa, ihan sievä.

vai

Kaunis, normaalipainoinen nainen, treenattu mutta kurvikas vartalo, tummat hiukset, ruskeat silmät, täyteläiset huulet.

Molemmat siis kertovat yhdestä ja samasta naisesta.

Sillä, olenko itse tuo nainen, ei ole mitään merkitystä. Ei myöskään sillä, onko minulla tai tuolla kuvaamallani naisella hyvä vai huono itsetunto. Myös se, olenko noiden "Kelpaisko kellekään?" ja "Mitäs mieltä tällaisesta naisesta?" -ketjujen AP vai enkö ole, on yhdentekevää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

vai

Mietimpä pala palalta:

Ihan sievä versus kaunis = Kaunis on parempi!

Tohon pituuteen mun on mahdoton arvioida sopivaa painoa, koska olen liki 20cm pidempi itse, joten "normaalipainoinen" on parempi.

Yli 30v - lyhyet hiukset - silmälasit - ei meikkaa = ei mitään kovin positiivisia asioita mikään mun mielestä...

Treenattu, mutta kurvikas vartalo, tummat hiukset, ruskeat silmät, täyteläiset huulet. = nämä kaikki kuulostavat neutraaleilta tai positiivisilta (tai no, itse en tykkää treenatun kuuloisesta, mutta kurvikas on hyvä).

Summa summarum:

Paras ilmoitus olisi seuraavanlainen:

Kaunis, normaalipainoinen nainen, kurvikas vartalo, tummat hiukset, ruskeat silmät, täyteläiset huulet.

:-)

...muutenkaan puoleesivetävä...Ei kuule auta vaikka laittaisit kuinka monta viestiä, ei ne mielipiteet täällä muutu.

Luovuta jo.

Hanki elämä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat