Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Koen etten riitä mihinkään. Isommat kaipaisivat pelikaveria, yhteistä isompien puuhaa, yksi härveli huitelee ympäri huushollia nelinkontin ja juosten ja pienin nyhtää hameenhelmaa, sotkee isompien puuhat ja kiukkuaa kun ei pääse mukaan itse yritän säilyttää malttini ja olla asiallinen ja p i n n a s e n k u n k i r i s t y y . . . . . . . . . olen kohta ihan sippi. Rentouttavaa lomaa kaikille!! Ps. Vinkkejä ja sympatiaa saa lähettää tänne kakofoniaan.

Kommentit (3)

Minulla kuusi lasta ja käytäntö on muodostunut niin että isommille sitä aikaa on islloin kun pienemmät on päiväunilla/menneet jo illalla yöunille, tai esim siinä vaiheessa kun isot tulevat koulusta...näin kesäaikaan tämä ei tietty ole voimassa kun ei ole koulujakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minulla neljä lasta ja naapurin 7-vuotias kuukauden hoidossa (työmatka, sovittu kauan sitten). Yllättäen kahden isoimman kesäleiritkin peruuntuivat, joten koko konkkaronkka kaiken päivää koolla. Pinnaa kiristää välillä toden teolla, mutta ehkä joskus muistelen tätä, että olipahan elämää ympärillä...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat