Seuraa 

Heipat kaikille!

Kotiuduimme pari tuntia sitten kera jouluaattona syntyneiden prinsessojen jotka syntyivät sitten lopulta alakautta rv34+4. Neiti A painoi 2980g ja neiti B 2750g, pituutta molemmilla 48cm.

Voimme kaikki erinomaisen hyvin ja nyt aletaan harjoittelemaan tosissaan monikkoarkea kera kolmen muun alle kouluikäisen :o)

Terveisin niiiiiiin onnellinen Episaletti

Kommentit (13)

superjättionnittelut meidän pesueelta.

Täällä nukutaan jo yöt (8-10 tuntia). Tissieväs loppui joulun aikoihin, joten Tuttelievästys ei meidän männiäisille enää pelkästään riittänyt, joten olemme harjoitelleet pikkuhiljakseen vellievästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Viikkoihin nähden hyvänkokoiset vauvat! Hurjan paljon onnea teille koko perheelle!

Hiukkasista elämän

on suuret ihmeet luotu.

Lahja kaikkein arvoikkain

on iloksenne suotu.

Frankie & tytöt 11kk

Lämpimät onnittelut koko perheelle. Kiva, että olivat noin hyvän kokoisia vaikka vähän etuajassa syntyivät.

T. Eerikanäiti ja " Aatu & Bertta" 7 kk

Hienosti on nää ekat päivät menneet kotona, liekö tyyntä myrskyn edellä ;o) Ei maar, vaikuttavat rauhallisilta vauvoilta nää meidän prinsessat. Mikäs hätä siis heitä hoidellessa. Molemmat syövät ja nukkuvat hyvin, siispä minäkin olen saanut ihan mukavasti nukkua öisin. Paino on molemmilla noussut ihan kivasti: A-jo yli syntymäpainon ja B-lläkin vain 100g uupuu syntymäpainosta, nousussa on.

Terveisin Episaletti kera tasan kaksiviikkoisten vauveleiden

Onnea hirmuisesti. Meillä taisi olla sama laskettu aika 31.1.2006. Minä olen vielä ehjänä, vaikka minunkin vauvelit meinasivat jo syntyä 32 viikolla. Sairaalassa sitten lepäilkin pari viikkoa ja nyt olen ollut kotona kaksi viikkoa, eikä synnytyksestä ole tietoakaan. Ihanaa, että kaikki meni sinulla ja vauvoilla hyvin. Laitahan synnytyskertomusta, jos jaksat ja ehdit. Kaikkea hyvää teille!!

terv. Hilma78 ja pojat 3v, 1,5 v. sekä masuvauvat

Upean kokoiset vauvelit saitte joululahjaksi :) On tuttu syntymäpäivä meidänkin perheelle - jouluna on synnytyssairaalassa mukavan rauhallista ja leppoisa tunnelma.

Onnea vielä kerran!

Hilla ja pesue

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat