Vierailija

.

Kommentit (9)

Jotenkin oli itsestään selvää, että lapset kuuluvat parisuhteeseen. Kun aloin lähestyä kolmea kymppiä, aika alkoi tuntua kypsältä. Ja kun oli ne poika ja tyttö, tuntui, että tässäpä ne meidän lapset. Biologiaa?

olen myös samaa mieltä, että ihmiset vain tekevät lapsia. ihmeellisintä on nämä, jotka tekevät aina uuden lapsen kun vaihtavat miestä.

Minä tein lapsia, koska mies halusi. Hän on hyvin lapsirakas. Jos minulla olisi ollut mies, joka ei olisi halunnut lapsia, olisi se ollut minulle ok myös.

Mutta kun päätin tehdä lapsia, niin oli itsestään selvää tehdä lapselle kaveri. Siksi minulla on kaksi lasta.

Mies voisi haluta enemmänkin, mutta siihen mitän en suostu. Olen jo kompromissini tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen aina haaveillut suurperheestä, aj sen myös sain. Löysin miehen joka oli samoilla linjoilla kanssani.

Olemme siis lapsirakkaita, meillä on aikaa lapsille, tietysti on myös suvunjatkajia, eikä tarvitse vanhuuttakaan viettää yksin.

Minulle asia oli onnellisuuden kannalta aika merkityksetön. Rakastan lapsiani mutta olisin voinut elää myös ilman heitä. Mies taas ei olisi missään vaiheessa voinut elää onnellista elämää ilman lapsia.

Lisääntymiseen ei sinällään tarvita minusta mitään järkisyitä. Eihän lisääntyminen ole nykyaikana mitenkään järjellä perusteltava asia - päinvastoin se tuntuu ekologisesti ja ekonomisesti ajateltuna järjettömältä. Mutta minusta lisääntymisen syyksi riittää, että tuntee elämänsä vajaaksi ilman jälkeläisiä.

viimeisin hankittiin siksi, että haluttiin oikeasti saada vielä yksi lapsi. Oikeasti minun olisi pitänyt jäädä lapsettomaksi. En ole hääppöinen äiti eikä minua edes kiinnosta parantaa tapojani.

- olen lapsirakas

- suku jatkuu

- lapsissa on tulevaisuus

- on kiva seurata lasten kehitystä

- lapset tuovat elämään sisältöä ja tarkoitusta

- itselläni oli onnellinen lapsuus- haluan samanlaisen myös omille lapsilleni

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat