Seuraa 

Teen graduani isyydestä ja tarvitsisin innokkaita isiä mukaan tutkimukseen. Tarkoituksenani on selvittää isien ja lasten välisiä suhteita ja toimintaa sekä tuoda esiin isien kokemuksista isyydestä sellaisena kuin sen ovat kokeneet. Eritoten olisin kiinnostunut sellaisista isistä, jotka ovat olleet mukana hoitamassa alle kouluikäisiä lapsiaan niin, että lasta ei ole tarvinnut laittaa täysipäiväiseen hoitoon vaan esimerkiksi, että isät ovat osan päivää kotona lasten kanssa ja äidit osan. Iällä ei ole merkitystä eikä ammatillakaan. Voit olla opiskelija, työtön vuorotyöläinen tms. Jos kiinnostuin vastaile tänne niin annan lisää tietoa! Mukavaa olisi saada isien ääntä kuuluviin. Innostuin tästä aiheesta kun eräs tuttavani kertoi, että vaikka hänen miehensä hoiti kotona lapsiaan niin joka kerta neuvolassa tai lääkärissä, jos äiti oli mukana, puhui hoitohenkilökunta vain äidille tai äidin kautta, vaikka heille kerrottiin, että isä on kotona ja tietää paremmin lapsen arjesta.

Kommentit (4)

Elikkä olen pahoillani, kun ei yhteystietojani näy aikaisemmassa viestissä, mutta kirjoitan kotona koneelta jossa näyttö toimii mummomenetelmällä, eli pitää pamauttaa aina välillä ruutua, jotta saa toimimaan. Niin hätäpäissäni en tajunnut, että viesti jäi vajavaiseksi. Olin kyllä ajatellut, että jos joku kiinnostuu tai innostuu niin annan sitten enemmän tietoa, mutta toki onhan se reilua näinkin. Eli opiskelen Tampereen Yliopistossa pääaineenani kasvatustiede ja sivuaineina minulla on psykologia ja sosiaalipsykologia. Suora sähköposti minulle on seuraava mk72928@uta.fi.

Olisin kiitollinen jos joku asiasta innostuisi.

Mape

Jatkan vielä, kun oma alle 2 vuotias lapseni kävi nukkumaan...Eli tarkoitus on siis jättää osa työstä tarkastettavaksi maaliskuun loppuun mennessä ja ottaa välitutkinto eli kandintutkinto ulos ja jatkaa ja laajentaa tästä graduun eli isyyden historiaa ja muutosta käsitellä laajemmin. Enempää en taida osata infota. :=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ihmiset varmaan ryntaaavat kertomaan sinulle kokemuksiaan, kun et ole jattanyt mitaan yhteystietoja etka nimeasi.

Jos olet rehellisin mielin asialla, niin on kohteliasta laittaa nakyviin koko nimesi, oppilaitos jossa opiskelet ja kunnolliset yhteistiedot.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat