Vierailija

Että lapselle tarvitsee hankkia vain joko luistimet tai sukset? Olen tällaisen joskus kuullut, onko se totta vai legendaa?

- pohjoisesta -

Kommentit (18)

kaikissa kouluissa ei hiihtoa edes harrasteta. Ei tässä kyllä ole mitään latujakaan,mihin voisi lasten kanssa lähteä. Bussilla pitäisi mennä jonnekin kauemmas, aika hankalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mun lapsella on luistimet nyt eskari-ikäsenä, mutta tänä talvena olen ajatellut säästää jättämällä suksien oston juuri sen takia että koulussa on pakko olla omat sukset sitten. Kallista, jos ei muuten hiihdä kun koulussa pari kertaa talves...

Muutenkin hän on hiihtänyt ehkä 10 kertaa eläessään. En minäkään ole hiihtänyt kuin ehkä 20 kertaa eläessäni. Koulussa alaluokilla hiihdimme kerran vuodessa kansanhiihdon (ts. Sibeliuspuistoa ympäri) ja myöhemmin koulussa oli kerran vuodessa urheilupäivä, jolloin mentiin jonnekin Salmin ulkoilualueelle. Ne, joilla oli sukset, hiihtivät, loput olivat muuten vain ulkona.

Täysin turhat helsingissä. 10 ikävuoden jälkeen ei ole tarvetta ollut suksilla eikä luistimilla. Hankin jos lapsi haluaa, eipä vaan ole halunnut...Keksin kyllä itsekkin paljon mielekkäämpää ulkoilua/urheilua kuin hiihto. Helsingissä suunnistetaan paljon ja käydään aerobicissä ym

En minä hanki lapselleni polkupyörääkään, kun ei sille juurikaan ole käyttöä. Taaperolla oli kyllä pyörä, mutta koululaista en kuitenkaan uskalla pyörällä liikenteeseen päästää ennen kuin joskus lukioiässä, sen verran lujaa tuossa pyöräilijät huiskivat niin pyörätiellä kuin jalkakäytävälläkin.

Suksia ei oo meille hankittu eikä hankita kun ei niillä ole mitään käyttöä. Jos koulussa hiihtoa saa tuntiin osallistua muulla tavalla esim kävellen. Luistimiakaan ei osteta kun ei muuten käytä. Kyseessä siis ylä-aste helsingissä. Korvaavaa liikunta puuhaa keksitään aina. Hyvin harvalla täällä edes on molemmat vehkeet

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat