Seuraa 

Meidän neiti nyt 5 vk ja ollut alusta asti hyvin itkuinen. itkuisuus kuitankin vaihtelee melko rajusti ja nytkin vasta oli pari päivää aivan " kilttinä" ja hyväntuulisena. Nyt taas eilen illalla alkoi itku.. Cuplatoni onmelko hyvin tehonnut ja se on nyt säännöllisessä käytössä..

Mutta mitkä ruuat aiheuttaneet teillä vatsan vännteitä? ja mitä mieltä yleisesti siitä, kuinka pitkälle kannattaa ruokien välttämisessä yleensäkään mennä? Ei nyt varmaan ihan mahdootomiin, vaan ennenmmin sietää sitten itkua..

Entäs kuinka kauan kestää kun ruoka on maidossa kitisyttämässä vauvaa? Se huomattavasti helpottaisi mietinnässä mikä vauvalla vaivaa..

Aika rankaahan se on kun useimpina öinä menee kolmeen neljään ja tietty keinuttelu auttaa.. päivällä kun ei saa nukuttua-siitä pitää huolen 1v7kk ikäinen isoveikka.. mut kovastiodotellaan et aika rientää ja hoitaa meidän muutn niin ihanaa neitiä.

Kommentit (3)

Vatsavaivoja aiheutti erityisesti suklaa,lakut,sitrushedelmät.Lisäksi en syönyt ruisleipää, kaalia, maitotuotteita(maito,juusto,jugurtti,jäätelö). Ja limut. Edelleenkään en syö ruisleipää ja maitotuotteita. sulaatakin harkiten, koska nykyään se saa tyttöni puklailemaan kovasti. Kahvi ja tee saattavat aiheuttaa myös vatsavaivoja.

Itse olin valmis luopumaan lähes kaikesta, jos se vaan auttoi tyttöäni....koska väliaikaistahan tämä vaan on...ja mieluummin olin/olen tyytyväisen vauvani kanssa, vaikka itse jostain joudun luopumaan.

Mielestäni ruoka-aineet vaikuttavat aika nopsaan maidossa eli jos aamupäivällä syön suklaata, niin illalla viim. huomaa tytössä..

Nyt tyttö onneksi jo 4kk ja pahimmat vatsavaivat ainakin toistaiseksi takana.

Jaksamisia.

t.hope-a

Hyvän listan tuo HOPE-a laittoi. Vielä lisään pavut, herneet, paprikan, tuoreen leivän ja pullan sekä mausteiset ruoat, joillekin aiheuttavat vatsanväänteitä myös juurekset. Itse söin jouluna tosi pienen määrän latikoita (lanttu & peruna) ja pieruja piisasi, siis lapsella... Jotta aika tarkka saa syömistensä kanssa olla eikä ainakaan paino-ongelmia ruokavaliolla tule. ;)

Ja heti huomaan, jos sorrun noihin vatsaa ärsyttäviin, ilmavaivat kolminkertaistuvat ja pierujumppaa saa olla harrastamassa alvariinsa. :P Meillä ei onneksi yleensä itketä, punnerretaan vain pieruja ulos niin, että välillä tulevat maidot toisesta päästä. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat