Vierailija

Se velvoittaa kaikki muslimitytöt tarkastukseen jossa tarkastetaan ettei heitä ole ympärileikattu! Jos tähän ei tyttö suostu se tehdään vaikka väkisin viranomaisten kiinnipitämänä! Todella sairasta ja syrjivää! Myös mm. kristityt harjoittavat ympärileikkaamista mutta tämä laki koskisi vain siis muslimeja. Varmaan tosi kivaa nuoren tytön mennä esittelemään pimppiään ventovieraille!

Sivut

Kommentit (28)

ja tuollainen tarkastus olisi todella alentava.

Mutta siihen kai Eurooppa haluaakin ajaa muslimit, että tytöt piilotetaan, koulut jää huivikiellon takia käymättä ja kohta varmaan ilmoitetaan maasta poistuneiksikin tuollaisten juttujen takia. Että onnea vaan, arvatkaapa minkälaisia uusia muslimeja nämä koteihinsa teljetyt, katkeroituneet naiset sitten kasvattavat aikanaan...

Ja mikä ihmeen oikeus jollain muslimeilla on rikkoa uuden kotimaansa lakeja. Jos on lapsen perseen silpominen kielletty niin se on kielletty. Sakkoja tai linnaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

No mun mielestä tuo on ihan oikein! Ei tytöt siitä enää enempää mene shokkiin että joutuvat näyttämään pimppaansa lääkärille sen jälkeen jos heidät on kuule ympärileikattu jossain puoskarissa..

Toivottavasti vähentäisi ympärileikkausten määrää ja toivottavasti vanhemmat joutuvat syytteeseen jos tyttö todetaankin leikatuksi!

ja sitä ympärileikkausta esiintyy myös mm. kristittyjen ja Etiopian juutalaisten keskuudessa joten miksi vain muslimit joutuisivat johonkin tarkastukseen? Se on jo syrjintää uskonnon perusteella.

ympärileikkaushan ei ole mikään yleinen muslimien juttu.

Suurimmalla osalla muslimimaista ei ole tällaista traditiota. Siihen

kai tässä ap puuttuu.

Muuten kyllä kannatan tuota ajatusta.

ja miten toi huivin käyttö nyt yleensäkin liitty mitenkään tyttöjen ympärileikkaukseen? Jos olen koraania oikein tulkinnut se ehdottomasti kieltää tyttöjen ympärileikkaukset. Tai siellä sanotaan että avioliitossa kummallakin puolisolla on yhtäläinen oikeus nauttia aviollisesta kanssakäymisestä, johon ympäri leikatut naiset eivät kykene. Onhan kristityilläkin ristit kaulassa, miten se eroaa huivista, jokainen tehköön mitä haluaa. T. Muslimi ilman huiviaVierailija:

[quote]

Se huivi on sama asia kuin lappalaisilla lapinpuku ja mustalaisilla hame. Ei uskonnon kanssa mitään tekemistä, joten suomalaiset muslimitkin voivat jättää ne huivinsa kotiin. Ärsyttää, kun pitää muille julkistaa oma uskontonsa. Jokainen pitäköön uskonsa ja tapansa omana asianaan.

mutta niin sekin että PAKOTETAAN näyttämään alapää. Minä menisin ennemmin vankilaan, ihan periaatteesta että minulla on oikeus yksityisyyteen. Jos tuo jotain aiheuttaa, niin sen, että tytöt lähetetään todella nuorina Somaliaan jne leikattaviksi ja he myös jäävät sinne.

friikkiä terveystarkastuksessa on? Kylläpä vaan ala-asteella terveydenhoitaja katsoi jokaisen alapäähän tarkistaessaan, missä vauhdissa murrosiän alkaminen on ja 14-vuotiaana kävin ensimmäisen kerran gynekologilla.

Eipä tullut mieleenkään, että nuo olisivat olleet jotenkin friikkejä tai seksuaalisia juttuja, ja voin sanoa, etten tietenkään olisi halunnut lääkärille alapäätäni näyttää. En halua nykyäänkään ja silti menen, menen hammaslääkäriinkin enkä pelkää että se on jotain suufetissiä ja friikkiä.

minun alapäätäni ei ainakaan kukaan katsele ilman suostumustani ja tuollaiseen en tod antaisi suostumusta?

sehän olisi seksuaalista väkivaltaa jos sellaiseen pakotetaan.

pitäisi olla EUn ihmisoikeuksia vastaan.

Laittavatko vankilaan vai mitä tekevät jos eivät suostu?

Minusta se kuullostaa rikokselta ottaa ihmiseltä väkisin vaatteet pois ja sorkkia alapäätä...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat