Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Menin itse salaa naimisiin maistraatissa, enkä olettanut enkä odottanut lahjoja tms. Itse asiassa mielestäni oli hieman kiusallista, kun vanhempani kutsuivat häämatkalta palattuamme meidät luokseen kakulle ja olivat hommanneet pienen lahjan.

Ja koska itselläni idea tässä taustalla oli hössötyksen välttäminen, olettaisin tietenkin muidenkin toivovan, että asiasta ei tehtäisi suurta numeroa. En siis antaisi lahjaa, mutta onnittelisin seuraavalla tapaamiskerralla.

Me menimme salaa naimisiin kun ei haluttu järjestää häitä. Meidän kaveriporukassa oli aina sanottu, että ilman polttareita ei selviä (muut pitäneet isot häät). Kaverit sitten järjestivät meille pari kuukautta naimisiin menon jälkeen yllätys" polttarit" (oltiin vielä lapseton pariskunta, joten oli helppo järjestää) ja polttareita seuraavana päivänä tulivat käymään kakun ja häälahjojen kanssa. Suurin osa polttariporukasta vielä saapui 500 km päästä, joten olivat kyllä nähneet tosissaan vaivaa. Oli kyllä tosi mukavia yllätyksiä molemmat eikä todellakaan oltu osattu odottaa mitään.

Meille kyllä suurin osa sukulaisista ja molempien työnantajat + työkaveritkin hommasivat lahjat. Oltiin itse tosi yllättyneitä, että lahjoja " satoi" joka puolelta. Onnittelut olisivat tosiaankin riittäneet.

pienellä kaveriporukalla kun tulivat reissusta takaisin, missä olivat avioituneet. Tykkäsivät kovasti. Eivät vaan olleet halunneet järjestää kalliita häitä.

ja läheistä ystävää muistaisin lahjalla, hieman kaukaisempaa onnittelisin. Annanhan minä muutenkin läheisille ihmisille muitakin lahjoja vaikka eivät ole pyytäneet

Salaa mentiin naimisiin, koska ei haluttu mitään hirmuista hääjuhlaa, satoja vieraita ja varsinkaan sitä hirveetä stressiä. Isot," julkiset" häät olisivat toki tietäneet paljon lahjoja, mutta koska meilläkin on jo kaikkea niin ei sekään sitten ollut syy järjestää häät jonne kaikki tutut oltaisiin kutsuttu.

Eli ei tarvii lahjoja, mutta kohteliasta on ainakin onnitella ja jos haluaa lahjan antaa, niin jotain pientä. Mulle ois ainakin tullut tosi vaivautunut olo jos joku ois lykännyt kalliin lahjan käteen.

mentiin salaa naimisiin ja kieltämättä on tosi noloa ottaa vastaan niitä paketteja. Kun ollan jo " niin vanha pari" ja meillä on kaikkea, ajateltiin vähän säästää kavereita vaivalta ja sitten sataleekin paketteja..

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat