Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko muilla samanlaisia havaintoja? Mistä voisi johtua?

Kröhii varsinkin makuuasennossa, nukkumaanmenon yhteydessä , mutta muutenkin tosi paljon.

Tätä on jatkunut jo pari vuotta ja käytiin astmalääkärissäkin, eikä todettu astmaa. Muitenkin poika sanoo, että kurkussa on paljon limaa, mikä ei irtoa..... Huolestuttaa ja pelottaa, että onko jotain psyykkistä?

Kommentit (12)

Kökimistä oli kuukausikaupalla, mutta kun muita oireita ei ollut, ei viety edes lääkäriin. Vasta kun päänsärkyjä alkoi tulla, käytettiin lääkärissä, jolloin todettiin poskiontelontulehdus. Kröhiminen loppui, kun tulehdus saatiin hoidettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

etenkin nukkumaanmenoaikaan ja joskus myös muutenkin, esim. kun lukee kirjaa tms. eli yrittää keskittyä. Ylimääräistä limaa on ehkä joskus kurkussa mutta olen ajatellut tuon olevan enemmän tapa. Pojallani on dysfasia, en tiedä liittyykö se mitenkään tähän.

vaikuttaa myös psyykkiset tekijät?

Tarkoitan siis, että astma oireilisi enemmäm silloin kun täytyy keskittyä / kautta istua hiljaa tms?

ap

sanoi oireiden olevan tic-oireita. Kehoitti ottamaan yhteyttä psykologiin, että selviäisi, mistä oireet johtuvat. En kuitenkaan mennyt. Oireet alkoivan jo lapsena ja ovat ajoittain poissa.

oikeammin nielussa. Olen pitänyt syynä joku vuosi sitten todettua pölyallergiaa. Minulla on myös ns. tic-oireita, erilaisia. Yksi niistä on tämä yskähtely tai niiskutus. Mieheni mukaan se lisääntyy, kun keskityn johonkin. Itse en tätä huomaa. Oireet lisääntyvät stressaavana aikana.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat