Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Eli eilen testasin kp 25/24-30 haalean haamun. Ajattelin jo testatessani että olen varmaan liian hätäinen ja odottelen tuloksesta huolimatta rauhassa. Mutta tietenkin tuo haamu sai suupielet kaartumaan ylöspäin.

Ja nyt tunti sitten kävin vessassa ja siellähän ne veriviirut sitten oli... :( voi pirskale kun harmittaa!!!!! Miten rakkaat palstalaiset jaksatte lähteä uuteen kiertoon? Nyt tuntuu ihan mahottomalta ajatus. Niin vauvakuumeen kourissa oon.......

Mutta toivon muille testailijoille rutkasti enemmän onnea, kuin itselläni oli!!

Sivut

Kommentit (21)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla oli tuhruttelua ekasta raskaudesta useita viikkoja. Gynen mukaan pieni tuhruttelu on aika yleistäkin. Sitä voi jatkua viikkoja - mullakin tais olla 5-6 viikkoa. Tuhruttelun tulis kuitenkin loppua jossain tuolla viikolla 16 jos oikein muistan.

Tsemppiä !

T:Hyrre

Ikävä täti kun tuli sinnekin! Olis nyt vaan menny ohi!

Mutta onneksi se pettymys yleensä aika nopeasti menee ohi.. Se alku on aina se kauhein hetki, kun tajuaa että taas haikara lensi ohi.. :(

Mutta tsemppiä jatkossa, ja hurjasti plussasäteitä tähän uuteen kiertoon!! +++++++

glemei

ja jos vieläkin on menkat kateissa testaan. Ja jos ja kun sekin negaa näyttää niin sit varmaan käännyn lääkärin puoleen. Huokaus......

Kiitos Glemei kun oot jaksanu olaa hengessä mukana! :)

Voi kurja!! Koko päivän oon kovasti ollut hengessä mukana.. Aamulla vain oli jotain hämminkiä meidän nettiyhteydessä, enkä päässyt paikalle ennen töihin lähtöä. Nyt sitten vasta ja heti metsästin viestisi.. Mutta ei ollut hyviä uutisia.. höh!

Toivottavasti nyt sitten edes ne menkat alkaisivat, että tietäisit missä mennään ja saisit nollattua tilanteen.

Mulla alkaa olla vuoto jo ohi, onneksi.. Kyllä tämä tästä.. Mehän noustaan vielä!! :)

glemei

Pitääkin tulla huomenna ennen töihin lähtöä kurkkaamaan miten sulle on testissä käynyt.. Toivottavasti siinä nököttää kaksi selkeää viivaa!! ++++++++++++++++++

Eiköhän nämä peukut ja peukkuvarpaat yhden yön pysy pystyssä.. :)

glemei

Istun täällä peukkuvarpaatkin pystyssä, että se olis nyt vaan jotain pientä tuhruttelua sulla ja saisit lopulta sen vahvan plussan!! :)

Meinaatko ihan tosissaan pystyä kituuttelemaan torstaihin asti? :D

glemei *jänskättää peukkuvarpaat puuduksissa*

jos ne menkat ei nyt kunnolla ala... Onko kovin yleistä että vuotoa esiintyy vaikka ois raskaana? Mulla ei kummastakaan aikaisemmasta lapsesta oo näin ollu. Tie tääkö joku tai onko kokemuksia?

Hei Mamseli,

otan osaa mielipahaasi.

Itellä on toive ensimmäisestä vauvasta. Muutama kuukausi on nyt yritetty. Järki sanoo, ettei kannattaisi turhia innostuilla näin pian vielä. Mutta kun joulukuussa menkat oli viikon myöhässä, niin ehti jo toivoa vaikka mitä... Sinä aamuna, kun testi oli viimein tarkoitus tehdä, menkat alko. Siinä ei auttanut kyllä mikään järkeily; pettymys oli aivan valtava.

Helpointa itelleen ois olla intoilematta etukäteen, olla ajattelematta ja suunnittelematta. Mutta se onkin helpommin sanottu kuin tehty... Ei onnistu ainakaan mulle.

Rohkaiseva hali sulle. Ei kai sitä muuta auta, kuin toivoa parasta ensi kerralle...

[color=violet]Mitä tässä voi muuta kuin pahoitella :( Itse en ole uskaltanut koskaan mennä testaileen ennen kuin menkat myöhässä, koska otan muutenkin aina niin raskaasti pettymykset. Varsinkin viime vuosi opetti kantapään kautta.

Mutta onneksi se yrittäminen on niin mukavaa ;)

se on mun normaali kierronpituus. Jos saan negan tiedän kyllä sillon että noi menkat tulee! Mutta mua jännittää ihan kauheesti. Oon kirjotellu myös tohon ketjuun " tuleeko täti vai oonko raskaana" . Sitten huomenissa ilmottelen mitä kävi........

kiertoon! Tässä vaan vähän ihmettelen kun noi menkat totesin alkaneeksi, mutta mutta pariin veri töhryyn on toistaseksi jäänyt. Eli nyt ei oo tullu mitään ja yleensä mun menkat alkaa sellasella ruskealla verellä ja sitä tulee päivän verran enen kun alkaa todella. Nyt kuitenkin vain nuo punaiset laikut huosuissani.

Onkohan kroppa menny sekaisin tästä jännityksestä? Tossa vähän miehen kanssa hommailtiinkin ja suojailin sohvaakin, mutta ei mitään merkkejä menkoista. HUOKAISU....

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat