Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

ja lapsi vajaa 2v. Väittää et lapsi tarttee virikkeitä ja kavereita. Mun mielestä ei alle kolmevuotias kaipaa muuta kuin äitiä.

Kommentit (17)

tuttava, joka laittaa tarhaan juuri 1 v. täyttäneen lapsensa, kun toinen syntyy kuukauden sisällä. Kehuu joka kerta, ettei níin hyviä vanhempia kuin he olekaan, kun viettävät yhdessä niin ja niin paljon aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei varmasti ymmärrä miksi äiti jää kotiin ja hän joutuu hoitoon. En ole ikinä tajunnut, että miksi pitää tehdä lapsia pienillä ikäeroilla jos ei niitä voi itse hoitaa. Ja tarkoitan itse hoitamisella sitä että jos kerta itse on kotona eikä töissä. Halvemmaksikin tulisi kun ei menisi hoitomaksuja isommasta. 5-6 vuotiaan voisin pitää osapäivähoidossa vauvan synnyttyä.

Hän oli luontojaan hyvin vauhdikas, kaipasi vauhdikkaita leikkejä, leikkipuistojuttuja yms. ja vauvani syntyi tammikuussa kovien pakkasten aikaan. En olisi voinut edes viedä vauvaa ulos silloin ja esikoinen olisi kirjaimellisesti hyppinyt seinille, kun minä imetin ja imetin.

Niin että on lapsen persoonasta kiinni, mikä kellekin sopii.

vauvan kanssa kahdestaan. Ei ole mukava tilanne kenellekään. Subjektiivista päivähoito-oikeutta pitäisi kyllä rajata reippaasti. Päivähoitopaikat vain sitä todella tarvitseville ja niille joille neuvola suosittaa.

niin sanoin kaverille ettei lapsi tarvitse kuin vähä ulkona käyntiä ja kotona oloa ja kun on muitakin kavereita joilla on saman ikäisiä lapsia, niin voi kylässä käydä leikkimässä. Niin tämä korotti ääntä ja sano et kyl meidän viivi tarvii virikkeitä ja kavereita. En aio enää hänelle sanoa mitään asiasta vieköön hoitoon.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat