Seuraa 

Minulla on yksi nikama selästä rikki ja tarkoitus oli mennä uuteen leikkaukseen ennen raskautta. Eilen plussasin! Nyt olen raskaudesta tositosi iloinen, mutta samalla tosi huolestunut tulevasta raskausajasta...

Osa lääkäreistä suosittelee leikkausta (siis suositteli ennen raskautta) ja osa suosittelee odottamaan, itse päätin syksyllä, että menen leikkaukseen, kun kivut olivat niin kovat, mutta sitten toisaalta leikkaus pelottaa aivan älyttömästi. Joka tapauksessa, nyt on sitten leikkaus ainakin vuodeksi eteenpäin siirretty ja on vaan keskityttävä raskauden kestämiseen selkäkipujen kanssa.

Nyt on hankala vaihe työpaikan suhteen, työnteosta ei oikein tule mitään ilman särkylääkkeitä ja niitä en nyt voi enää syödä. Työ on vielä määräaikainen, maaliskuun lopussa työt joko loppuu tai sitten saan jäädä yritykseen, mutten tiedä miten ihmeessä pystyn siihen asti sinnittelemään.

Onko täällä ketään, jolla on pahoja selkäongelmia? Olisi kiva kuulla kokemuksia. Eniten pelottaa, etten pääse viimeisinä kuukausina yhtään liikkumaan ja että kivut ovat kovat, kun ei särkylääkkeitäkään voi syödä. Tarkoitus on mennä nyt viikolla lääkärille kyselemään särkylääkkeiden käytöstä, mutta eipä ne taida koskaan olla hyväksi sikiölle.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat