Vierailija

Mulla ylipainoa 10kiloa ja kaikki vain lanteilla ja vatsalla. Etupäässä vyötäröllä.

Olen juuri aloittanut karppauksen ja vatsalihasjumppailun kotona.

Mutta lähteekö ne läskit oikeasti näillä konsteilla pois? Ja kuinka monta kuukautta pitäisi odotella tuloksia

Sinä entinen läskimaha millä sait mahasi timmiin kuntoon.

Ja neuvoisko joku tehokkaat vatsalihasliikeet.

Vai, olenko tuhoontuomittu läskieni kanssa:(

Kommentit (2)

Suosittelen lämpimästi niinkin mummomaista harrastusta kuin sauvakävelyä. Sillä laihdutin 10kg neljässä kuukaudessa, toki myös ruokavalio oli kohdallaan tuon ajan.

Mutta pitkäjänteinen kävely on todella hyvää läskien palamiselle. Pelkkä lihastyöskentely, siis vatsalihaksien teko, ei oikeasti auta läskiin, toki sillä saa vahvat vatsalihakset.

Tai pelkkä kävelykin on tehokasta..

Minä aloitin salilla käymisen noin 4kk sitten, ja senttejä on lähtenyt, vaikkei paino mielestäni oikein korreloikaan hävinneiden senttien kanssa. Teen salitreenin 3x viikko (joka kerralla vatsa + selkä, ja jaetusti kädet + jalat), ja lisäksi aerobicia, tanssia, tms. tulee 2h viikossa + päivittäin kävelyä 30-45min. Syönyt olen ihan " normaalisti" , mutta tosin lisännyt proteiinia ruokavalioon sen verran että saan 1,5-2g/painokilo.

Eli siis mä suosittelen lämpimästi kuntosaliharjoittelua! Jos ei tuohon rahkeet riitä, niin osta jumppapallo kotiin, ja tee vatsat yms. sillä. Pelkillä vatsalihasten teolla ET saa läskejä pois vyötäröltä, vaan sinun tulee harjoittaa koko kroppaa.

Tsemppiä vain painonpudotukseen/ kesämasun treenaamiseen :) Koeta alkuun 0,5kg viikkotahdilla saada painoa pois, niin säilytät lihaksia. Eli tarkoittaisi, että tuolla tahdilla olisit kesäkuun lopussa sen 10kg laihempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat