Vierailija

Laihdutatko vai oletko ihannepainossasi? Jos laihdutat, niin koska olet aloittanut ja paljonko on pudonnut? Minkälaiset ovat kolesteroliarvosi?

Kiinnostaa vaan, kun olet niin tuota karppausta vastaan.

Kommentit (7)

No, mä oon karppi ja syön paljon kalaa, marjoja, oliiviöljyä, erilaisia siemenöljyjä, kasviksia, pähkinöitä, manteleita, siemeniä, joka päivä jotain lihaa ja yhden tai kaks kananmunaa. Maitotuotteet on rasvaisia; käytän päivässä muutaman siivun juustoa sekä n. 1 dl punaista maitoa. Lihan paistan toisinaan voissa, toisinaan riittää lihan oma rasva. Herkkuja perinteisessä mielessä en käytä, mutta joskus nappaan palan tummaa suklaata tai vaikka hyviä kypsytettyjä juustoja punkun kanssa. Ainoo mikä mun listalta suhun verrattuna puuttuu on täysjyväleipä, koska mun kroppa voi paremmin ilman viljatuotteita.

Ei kai sentään toi mun ruokavalio sun omaan verrattuna ole epäterveellinen? Mun mielestä aika samankaltainen. Ja veikkaisin, että esim. karpit.netin porukasta 70% syö aika samalla tavalla kuin minä.

Miksi siis karppaus herättää mielikuvia epäterveellisyydestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta ei pirtelöstä karppia tule, sillä nuo leivonnaiset, karkit ja peruna ei kuulu karppaukseen. Porkkana ja täysjyväleipä menee hyväkarpeilla kyllä.

t. ap, karppi, jonka ruokavalio noita em. lukuunottamatta on lähes sama kuin pirtelöllä.

unia ja joskus herkkuja. Maitotuotteeni ovat rasvaisia ja rasvattomia sekä että.

En ole karppausta vastaan, vaan epäilen hivenen sen terveellisyyttää pitemmän päälle (siis vuosikymmeniä käytettynä) ja tahdon saada faktoja pöytään. Kun jaksan, niin perehdyn noihin esittämiinne tutkimuksiin kyllä avoimin mielin.

Tyydyttikö vastaus?

Syön paljon kalaa, marjojam täysjyväruisleipää oliiviöljyllä, kasviksia, pähkinöitä, manteleita, erilaisia siemeniä, silloin tällöin lihaa ja m

unia ja joskus herkkuja. Maitotuotteeni ovat rasvaisia ja rasvattomia sekä että.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat