Vierailija

Inhoan salaatteja



Liikun vähän



Ylipainoa rutkasti



Pidän ns. perusruuasta(ja tietenkin herkuista)





Kolesteri 6.0 ja pco ja sukurasitteena sydän- ja verisuonitauteja







Kiitos vinkeistä.

Kommentit (19)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

-juo paljon (vettä)! Juo vaan vettä, on nimittäin kaloreissa aika iso ero jos juot juomaksi ainoastaan vettä.

-juo ainakin pari lasia ennen ruokaa ja muutama kolme litraa yhteensä päivässä

-syö säännöllisesti, esim kolmen tunnin välein. muuten nälkä kasvaa niin isoksi että on TODELLA hankala hillitä itseään.

-syö " kunnon" ruokaa, muuten olet vaan koko ajan nälissäsi. Suosittelen esim. kirjakaupasta painonvartioiden ruokaohjeita, hyviä, kevyitä mutta täyttäviä

-harrasta hyötyliikuntaa, eli kävele aina kun mahdollista, vältä hissejä ym.

-ja klassinen, napostelu POIS



tämä sopi mulle kun halusin lopullisesti pudottaa painoa. mistään dieeteistä ei ole apua, koska ei kukaan kuitenkaan halua koko loppuelämäänsä syödä pelkkää kaalikeittoa.



laihtuminen vaatii muutoksen asenteissa ja elämäntavoissa, siten saat pysyviä tuloksia.



tsemppiä sinulle!!

Sitten ota rinnalle ruokapäiväkirja, jota voit pitää 1-2 viikkoa, jotta näet mitä syöt. Ja laske kalorit ruuista. Usko pois, tämä on niin tehokas tapa (kun näkee oikeasti miten paljon syö!) että väkisinkin vähentää syömisiään. Lisäksi alat juomaan vähintään 2l vettä (tai funlight-mehua) päivässä.



Kun tiedät peruskulutuksesi (netissä on laskureita), voit laskea itsellesi -500kcal kalorivajeen joka päivälle. Tällä menolla vaihdut sen puoli kiloa viikossa, mikä on suositus.

Onhan se kiva, että kilot tippuvat nopeasti, mutta tulos ei yleensä ole pysyvä. Hitaammalla tahdilla painoa pudottaessa ei tarvitse kärsiä hirveästä nälkäkuurista ja samalla omaksuu kevyemmän ruokavalion, joka pitäisi pystyä pitämään jos aikoo pysyä tavoitepainossa.



Kaloreita laskiessa kannattaa syödä päivässä n. 1200-1500 kcal. Silloin paino putoaa sopivan hitaasti ja saat syödä normaalisti ainakin 2 lämmintä ateriaa päivässä ja välipalat. Karkkia ja herkkujakin voi syödä, mutta kohtuudella. Esim. 50g irtokarkkejakin mahtuu tuohon 1500 kcal:iin.

Sieltä saat hyvät ohjeet ja ryhmä tuen. Suosittelen lämpimästi!!

Eikä liikunta ole välttämätön laihduttamiseen, joskin se auttaa. Pyörätuolissa istuva tuttavani nimittäin laihdutti painonvartijoissa yli 20 kg.

Voit tehdä hyvän makuisia kasvislisukkeita kun laitat niihin esim juustoa lisäksi. Paikkareilla sinulla jäisi kasvikset syömättä, koska höyrytetyt kukkakaalet ilman voita ovat aikas ikävän makuisia, tai muut 0 pisteen kasvis ruuat. Niihin kyllästyy aika äkkiä. Karpatessakin on hyvä vaidella kasviksia, söin kaalta viime kesänä niin paljon että vieläkin inhottaa ajatuksin kaaliruuasta...

Aloitin ensin nopealla kävelyllä(kunto oli aluksi huono.)

Joka päivä paitsi lauantaisin kävelin 1,5h.

Söin kevyen ruoan joka päivä. Esim. 2perunaa, kananmunaa, kasviksia, kalaa, naudanlihaa. Lisäksi söin paljon ruisleipää. Ruisleivän päälle laitoin siivun juustoa, saalaatin ja kurkkua. Voin ja mehun jätin kokonaan pois.

Kun kunto nousi, paino tippui ja tuntui ettei kävely riitä, aloin juosta 6krt/vkossa 1h/pvä. Korvanapit vaan mukaan.

Liikkuminen on välttämätöntä jos haluaa laihduttaa.

Liikun edelleen vaikka en laihduta enää. Syön vaan enemmän.

Liikunnasta on tullut mulle henkireikä lastenhoitoon ym.

Nautin siitä todella.

Tsemppiä laihdutukseen!=)

Ei se kenellekään helppoa ole mut palkinto on mahtava.

Jokainen pystyy laihduttamaan!



T.äiti (paino57kg, pituus 170cm.)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat