Seuraa 

Kuinka moni teistä kyseli odotusaikana madam mammalta tai/ja ennustaja elliltä lapsenne sukupuolta? Itse kyselin ja toiselta sain vastaukseksi, että lapsia tulee kunnon lauma ja toiselta taas ettei niitä enää tule. Kyselin ihan huumori-mielellä, koska en ole oikeastaan koskaan uskonut ennustuksiin...mutta nyt tuli outo olo. Tämä ennuste ettemme enää saisi lapsia tuntuu jotenkin pahalta ajatukselta. Eli onko teillä pitänyt ennustukset paikkaansa edes yhtään? Voi olla että tämä tuntuu tyhmältä kysellä tämmöistä, mutta tämä ajatus ettemme saisi lapsia jäi todellakin vaivaamaan.

Kiitos teille jo etukäteen jotka vaivaudutte vastaamaan, vaikka kysymys voisikin tuntua tyhmältä.

Kommentit (2)

Siltä mammalta jo v.2002 jolloin ennusti että tyttö 5/03, tyttö 5/05 ja poika 8/10.

Sen ennustuksen jälkeen on syntynyt kaks tyttöä, vuodet kyllä oikein mutta kuukaudet heitti.

Elli ennusti viime tammikuussa, että syntyy tyttö 19.1.2005 (olin silloin ihan viimeisillään raskaana, kun ennustusta pyysin) ja poika 18.10.2007.

Tyttö syntyi just tuona päivänä. Pojasta en tiedä, miehen mielestä lapsiluku on nyt täys, itse pikkasen kyllä haaveilen, että saisin vielä ainaki yhden. Eli toisalta ois ihan ok, jos tuo ellin ennustus toteutus, tai vaikka tuo mamman lupaama poika..seki kävis ;)

... ja kummankin veikkaukset meni tosi pahasti pieleen sekä syntymäajan, että vauvan sukupuolenkin puolesta.

Lisäksi kumpikin veikkas että tulee vielä muistaakseni kolme lasta näiden kahden jo olemassa olevan lisäksi, jota ei taatusti tule tapahtumaan, koska meidän perhe on nyt väkiluvultaan täysi! Ja tämä päätös EI tule muuttumaan, vaikka kuinka sanottaisiin että vannomatta paras jne.

Joten annapa mennä ennustukset toisesta korvasta sisään, toisesta vielä pikaisemmin ulos!!! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat