Vierailija

Ihmettelin että mikä kilinä ja kolina keittiöstä kuuluu. Mies oli alkanut tiskaamaan. Siis ihan outoa. Ensinnäkin meillä on astianpesukone ja mies ei tosiaankaan vapaaehtoisesti normaalisti tiskaa. Mitäköhän seuraavaksi????

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen 30 vuotias teiniäiti joka pitää tiskipöydän aina puhtaana ja tyhjänä! Mies otti noi tiskit koneesta pois.......... ja alko tiskaamaan niitä, ihme äijä, kiukkunen tosiaan on

ap

Jos mies on kiukkuinen, viesti on:

" Jos sinä kerran et saa pidettyä tätä huushollia siistinä ja astioita tiskattuna, minun on sitten pakko hoitaa SEKIN asia..."

oon monesti miettinyt että pitäis tapella oikeen kunnolla useemminkin kun sillon yleensä tekee perusteellisen siivouksen just keittiölle :DDDD

t: kiukku isukin vaimoke

Se HEITTI sen mun palan roskikseen!!! Luuli etten muka tulekkaan kun jäin tähän koneelle vielä roikkumaan. Ei hitto, kyllä se taitaa olla vihanen tai ärsyyntynyt jostain... Mä en kyllä nyt jaksa alkaa tappelee yhtään mistään. Siinähän jatkaa tiskaamista. Hiton ukko!

ap

ajattele noin vaan just naiset. Miehet ei oo tollasia.

Mullekkin kävi tollanen outo juttu et kun mä olin lasten kans puistossa niin mun mies joka EI IKINÄ tee mitään kotona vap.ehtoisesti oli järjestänyt lastenhuoneen siistiksi. En ollut uskoa silmiä, jotain pahaa sen on tätynyt tehä en vaan ole vielä saanut selville mitä;).

No ei vaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat