Vierailija

Mulla on yhden työkaverin kanssa ollut kevyttä flirttiä ja luulin hänen pitävä minusta. Hän sanoi minun olevan aivan vaimotyyppiä. En tajunnut mitä tarkoitti ja pyysin selventämään mitä tarkoitti. Ei vastannut. Kysyi nalkutanko minä kuin vaimo tai hyysäänkö työkavereita kuin kanaemo. Hymyili ja vastasi siihen, että mietipä sitä.

Mitä tarkoitti?? Ilmeisesti ei pidä minusta :(

Sivut

Kommentit (23)

J se, onko tuo positiivinen kommentti mieheltä vai ei, riippuu tietenkin siitä, mitä se mies hakee...

Lainaus:

Vaimotyyppien kanssa ei yleisesti harrasteta kiihkeitä lemmeseikkailuja. Tai sitten voi ajatella, että olet naistyyppiä, joka on otettava vakavasti.

SE tulkitaanko asia postiivisesti tai negatiivisesti riippuu paljon asiayhteydestä ja siitä mitkä elämäntilanteenne tällä hetkellä ovat.

Toiset miehet pitää vaimotyypin naisia arkisina, hyvinä äiteinä, kotihiirinä, eli siis sellaisina, jotka ovat hyviä vaimoja ja lasten äitejä. Lue = tylsiä. Hyviä olla kotona, jos itse menee, koska vaimotyyppi ei jätä lapsiaan ja huolehtii kodistaan ja miehen kotoisista tarpeista.

Mutta vaimotyypit eivät taas ole seksuaalisesti kiihottavia, jännittäviä, halut herättäviä, virkistäviä, innostavia jne. Eli siis mies pettää yleensä aina vaimotyypin naisia kiihottavien ja jännittävien naisten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jo teidän kevyt flirttinne on ollut sinun puoleta joskus/aina niin omistavaa/mustasukkaista/nalkuttavaa että mies pelkää sinun takertuvan ja haaveilevan omakotitalosta jo siinävaiheessa kun kortsua viedään autotalliin.

Että sä olet sellainen tyyppi jonka kanssa ei ainakaan "pidetä hauskaa" if you know what I mean....Eli sua pokaa vaan ne tyypit jotka haluaa seurustella ja muiden mimmien kanssa tehdään muuta kuin seurustellaan.

Kiltit tytöt pääsee taivaasee, vähemmän kiltit minne vaan haluu ;)

Tuo on kiteytynyt ilmaus (ainakin Etelä-Suomessa), joka tarkoittaa ihmistä, jonka voisi todella nähdä vakavissaan. Siis "näen jo häämme ja lastemme kuvat silmissä"-tyyppisesti rakastua.

Englannin kielessä on tosiaan ilmaus marrying type, joka tarkoittaa, ettei nainen ole yksi tuhannesta, vaan todella spesiaali.

Se on ilmaus, jonka merkityksen mies varmasti ajatteli olevan yleisesti tiedossa. En minäkään ajattele, sanoessani, että olen puulla päähän lyöty, että joku luulee jonkun oikeasti iskeneen minua halolla takaraivoon!

Voi apua! Ja tämän takia ap kyrsiintyneenä miettii, että mies on joku sovinisti tai pitää häntä nalkuttavana akkana. Voi elämä.

Lainaus:

Voi apua! Ja tämän takia ap kyrsiintyneenä miettii, että mies on joku sovinisti tai pitää häntä nalkuttavana akkana. Voi elämä.

silloin nuo maagiset sanat kyllä yhdistettäisiin vetäytymiseen ja anteeksi pyytelevään käytökseen, ei säkenöivään flirttiin, jota ap sanoo olleen ilmassa. Jos oikeasti olet tulkinnut oikein sen, että flirttailette toisillenne, uskoisin tuon olevan se vihreä valo.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat