Vierailija

Tunnin sisällä jo kaks kertaa tehnyt niin. Kaksiossa asutaan ja makkari ja eteinen usein pimeenä...

Ekan kerran meikkasin sohvalla ja yks pokkana sammuttaa valon. Älähdin

niin johan kiireesti laitto takas päälle.

Nyt sit TAAS sammutti kattolampun ja laitto onnettoman pienen

pöytälampun päälle.

Ei halua että kukaan näkee sisälle, tekosyy kun sälekaihtimet on kiinni.

Ja eilen vielä valitti kun poltin kahta lamppua yhtä aikaa!

Siis voi vittu kun vituttaa tommonen piheily! Olis miljoona muuta asiaa

missä vois säästää.

Ihan samanlainen kun mun isä. Valittaa omakotitalossa vedenkulutuksesta

perheelle ja sit itse matkustelee yksin ulkomailla!

Kommentit (7)

Mutta kun pitää aina huutaa toisesta huoneesta että kuka on jättänyt valon/telkkarin/näytön päälle!!!`???

Ja käskee tulla heti sammuttamaan vaikka olis mikä kesken.

Eli jos vaikka kävisin hakemassa jääkaapilta juotavaa, niin johan mielenosoituksellisesti sammuttaa telkkarin.

Oppinut kuulemma äidiltään ;)

Joulun aikaan tykkäsin olla hämärässä ja vaan jouluvalot ja kuusenvalot päällä niin ei helvata kun mies tuli olkkariin niin johan palo kattovalot ja tunnelma oli täysin mennyttä =( sama keittiössä kun siellä oli ikkunassa nätit valot ni eipä kelpaa meidän isille vaan tämä vetasee niin et näkyy naapurikuntaankin et on valot päällä. Tuskastuttaa kun ollaan niin yö ja päivä kun vaan olla voi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja mua taas vituttaa se ku vituttaa!

Ite sammuttelen valoja muiden perässä, jos valoa tarvitaan,

sitä pidetään päällä, mutta jos poistutaan jostain niin sammutetaan

valot lähtiessa jolle olla kohta tulossa takaisin. Meillä ku on

kolmessa kerroksessa valoja niin vituttaa sitten illalla juosta muiden

perässä kaikki kolme kerrosta läpi että saa nukkua rauhassa...

hmm, minä teen tuota samaa ja mies on tulla hulluksi. Lapset jättävät valoja kaikkialle ja minä olen tulla hulluksi...olenkin alkanut yrittää olla välittämättä asiasta. Meillä tosin on 170m talo joten sähköä kyllä menee jos joka paikassa palaa valot jatkuvasti. Mutta kuten sanoit voihan sitä säästää muustakin!

Luulen että minä olen ainakin oppinut tämän kotoa isältäni joka on myös tarkka tässä sähkönkulutuksessa.

hehkulampun hyotysuhde valontuottajana on surkea, vain muutama prosentti menee valoksi, loput lammoksi. Taman takia on aivan se ja sama onko valot talvisaikaan paalla vaikka joka huoneessa vai ei, silla jollakin ne huoneet lammitetaan joka tapauksessa.

Tasta syysta ns. energian saastolamputkin ovat aivan humpuukia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat