Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Moi. Mulla on menossa rv12+6. Kertonut oon jo lähipiirille. Mutta töissä luottamuksellisesti vain yhdelle työkaverille. Kiinnostaa tietää, että missä vaiheessa muut ovat kertoneet tai ajatelleet kertoa työnantajalle ja muutenkin töissä? Jotenkin tekis mieli jo kertoa sielläkin, mutta toisaalta sitten taas ei...

Kommentit (5)

mutta en uskalla monelle muullekaan kertoa. Nyt menossa siis vasta 7+6 eli ihan alussa... Lähden viikon matkalle 12+4 ja ajattelin uskaltautua kertomaan ehkä sen jälkeen eli 14+0. Onko teillä raskaus näkynyt jo sitä ennen? Tavallaan helpottaisi jos voisi kertoa, kun sitten ei tarvitsisi iltapäivisin tuskailla masun turpoamisen ja huonon olon takia... Mutta mulla on ihan uusi työpaikka, joten pidän suuni supussa vielä toistaiseksi.

-Q-

Quiero3lle:

Ihan vaan jouluherkkujen vuoksi vatsa pömpöttelee. Ja kun itse tietää, että menossa on melkeen rv 13, niin sitä ajattelee, että muut katsoo, että raskaanahan toi on, vaikka onkin " paksuna" ihan pelkästä syömisestä. :D Ja kerran ykäsin töissä (kun olin ottanut aamulla Multitabs2+:n tyhjään vatsaan), mut onneks kukaan ei kuullut, ettei tarvinnut sen kummemmin selitellä, tai teeskennellä mahatautista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

minä kerroin pomolleni raskaudesta rv 8+0 kun oli ongelmia raskauden kanssa ja jouduin ramppaan lääkärissä melki joka päivä. Sitten työkavereilleni kerroin rv:llä 12. Tai sen ne arvasivat kun kieltäidyn ottamaan vastaan maksalaatikkoa töistä. Ja viimeselle työkaverille kerroin viime viikolla rv:llä 18+jotain. Kysyi itse miksi olen sairaslomalla töistä. Muuten en olisi vieläkään kertonut kun hän on sellainen hölösuu.

Perheelle kerrottiin rv:llä 10.

RV 19+0 menossa

ensimmäistä odotan silti. =)

Mä kerron vasta pomolle sitten kun laitan äitiyspäiväraha-anomuksen sisään. Eli rvko 22 jälkeen. Mun pomo ei ole meidän työpisteessä joten ei ole nähnyt mua aikoihin. Työkaverit tietää.

Soffu+Hiski 15+4

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat