Vierailija

Oliko se plussaa vai miinusta? Kumpaa toivoit?

Sivut

Kommentit (47)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Plussaa näytti :)

Onneksi ei ole tarvinnut aiemmin testejä ostella :) Oon päässy pelkillä jälkiehkäsypillereillä pari kertaa siitä jännityksestä muinoin :)

Nyt tuossa on vuoden ikäinen plussan tulos :)

olin juuri täyttänyt 15v joten ei ollut toivottu. Toisen plussan tein muutamaa viikkoa ennen kuin täytin 16 (ei niin toivottu mutta rakas 5v poika tällä hetkellä)

ihan pakko kysyä sulta,jolla testi näytti negaa,ja oli jo 5.kuulla ennen kuin tajusit olevasi raskaana,että tuliko sulla sitten menkat ihan normaalisti? mietin vaan,kun itellä on ollu ny hetken aikaa ihan kuin raskausoireita:pahoinvoinita,erityisesti aamuisin,huippausta yms.pikkujuttuja. yhdet menkat,mun mielestä normaalit on ollu,ja alkoi ajallaan,joten en tehnyt testiä...olisin siis nyt n.viikolla7-8,jos olisin raskaana...en vaan viitti taas tehdä " turhaa" testiä,kun en halua taas pettyä...:( jossittelen mieluummin,kuin kohtaan todellisuuden:D

no,katsotaan nyt tuleeko ne suraavat menkat ihan normisti:)

Ja oli nega. Toisaalta hyvä, vaikka ehdin jo miettiä kaikenlaista ja ilmeisesti alitajuisesti toivoinkin plussaa. Mies ei kuitenkaan olisi ollut vielä valmis, joten hyvä, että tuli nyt vielä -.

Kuukautisetkin alkoivat sitten heti seuraavana päivänä, olin ilmeisesti vain jännittämällä siirtänyt niiden alkua:)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat