Seuraa 

Mistä saisi tilattua edullisesti hyviä pestäviä liivinsuojia?

Kommentit (3)

Prismasta (?) ostetut pestävät suojat. Merkkiä en muista, mutta on tosi huonot. Kastuessa tuntuvat märältä ja kylmältä. Eivät myöskään ime juuri ollenkaan. Käytin niitä ainoastaa imetyksen loppupuolella " varmuuden vuoksi" , jos nyt tippa tai pari joskus tuli.

Minä olen ostanut omani ihan vaan citymarketista, ja niitähän myydään myös useimmissa lastentarvikeliikkeissä. Noita nettipuotien hintoja kun vertailee, niin kyllä halvimmat mitä oon nähnyt on olleet nuo cittari versiot. Ne taitaa olla jotain ainun liivinsuojia... Ne on ihan ok, ei kovin isoja tosin. Mutta silti paaaaljon paljon parempia kuin kertakäyttöiset, niissä ei imu meinannut ainakaan mulla riittää mihinkään ja ne liimautuivat muutenkin kipeisiin nänneihin kiinni, niin että niitä sai repiä irti, se oli inhottavaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

olen tilannut. Esim. meandmama.fi myy puuvillaflanellisia ja flanelli/mikrokuituisia 4,50 ¿/pari. Halkaisijaltaan 14 cm. Ainakin minulla hyvä koko ja erityisesti mikrokuitu-päällystetyistä tykkäsin. Ei päässet kastumaan ulkopuoleltakaan. Enkä muista, että olisin moittinut märiksi. Ja varsinkin imetyksen alkuvaiheessa käytin ruskovillan silkkivillaisia rinnanlämmittimiä. Niissä kokoakin, miinuksena käsin pesu. Nuo toiset sai vaan heittää aina koneeseen ja käyttöön! Enkä vaihtaisi kertakäyttöisiin...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat