Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sivut

Kommentit (19)

se on mulle ihan yks ja sama uskotko sä vai et että mä tiesin tulleeni raskaaks, mä tiedän sen tasan tarkkaan itse kuitenkin. olisin ollut kovinkin yllättynyt jos en olis ollu raskaana. yks lysti mitä sä luulet musta tietäväs. -nro.9

Vierailija:

Lainaus:

Älä nyt jaksa. Ei se munasolu irrotessaan tiedä tuleeko se päivän tai parin päästä hedelmöitymään vai ei. Eikä sun elimistö tiedä moneen päivään hedelmöityksestä, että semmoinen on edes tapahtunut. Tyhmä saa olla, mutta se pitää tiedostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Oletko ottanut huomioon, että aika helvetin moni kaltaisesi vähän yksinkertainen perustallaaja on harva se kuukausi " todella yllättynyt" .

Anteeksi nyt, mutta " heti oviksen jälkeen" ei voi olla mitään oireita. Ovulaatiosta vuorokauden kuluttua munasolu hedelmöittyy, ja siitä kestää yleensä vielä viikko ennen kuin se edes on kohdussa. Siitä sitten pari päivää - viikko niin se kiinnittyy. SITTEN alkio on yhteydessä äitiin ja voi tulla oireita (muitakin kuin kuviteltuja).

Monilla myös tisseissä ja takapuolen seutuvilla. Niihin liittyy hysteerisyyttä ja luuloja olemattomasta raskaudesta. Nippailu on tyypillinen tyhmyyden oire, sitä voi esiintyä missä vaan.

erilainen ovis. ja nyt se mun satavarma fiilis on jo 1v4kk vanha tytöntyllerö.

Vierailija:

Lainaus:

Anteeksi nyt, mutta " heti oviksen jälkeen" ei voi olla mitään oireita. Ovulaatiosta vuorokauden kuluttua munasolu hedelmöittyy, ja siitä kestää yleensä vielä viikko ennen kuin se edes on kohdussa. Siitä sitten pari päivää - viikko niin se kiinnittyy. SITTEN alkio on yhteydessä äitiin ja voi tulla oireita (muitakin kuin kuviteltuja).

siis tuolt kohdusta, niin ja tissit oli sairaan kipeet. Sit tuli seuraavana päivänä liitoskipuja, ja kävelin ku ankka. Ja supisteli. Ja vauvan potkuistahan sen sit huomas päivää ennen ku menkkojen olis pitäny alkaa.

Älä nyt jaksa. Ei se munasolu irrotessaan tiedä tuleeko se päivän tai parin päästä hedelmöitymään vai ei. Eikä sun elimistö tiedä moneen päivään hedelmöityksestä, että semmoinen on edes tapahtunut. Tyhmä saa olla, mutta se pitää tiedostaa.

Ensinnäkin ovis oireili itsellään nippailuna. Noin viikko oviksesta tuntui myös outoja nippailuja alavatsalla, olivat itse asiassa melko kivuliaitakin. Ikinä ennen ei ollut kierron missään vaiheessa tuntunut vastaavaa. Pian tämän jälkeen (päivä, pari) alkoi tulla muitakin oireita; huimausta, helposti hengästymistä (tyyliin 10 rappusta ylös ja aivan naatti niiden jälkeen), rinnat turposi. Nämä oireet siis ennen kuin menkkojen olisi pitänytkään alkaa. Vahvistuivat koko ajan ja silloin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa niin esim. nännit oli todella kosketusarat, hajut etoi jne. Testasin plussaa heti kun mekat päivän myöhässä.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat