Seuraa 

Odotan kolmatta lastani ja aikaisemmin olen tyytynyt halpoihin imetysliiveihin ja kärsinyt niistä kun eivät tue tarpeeksi. Nyt on nuukuus heitetty romukoppaan ja aion hemmotella itseäni imetysaikana mikä on kumminkin ainutlaatuista aikaa!

Kertokaapas mitkä on teidän ehdottomat suosikit, ja kannattaako liivejä ostaa netistä?

Kommentit (10)

Aivan ihanat!

Bongasin merkin kun katselin Huutonetin äitiysvaatteita ja ostin Taikapilven nettipuodista tälläiset Drot cup-luukkuliivit ja yöksi pehmoimetysliivit ja ovat niin ihanat että aion tilata uudet tähän uuteen raskauteen; todella joustavaa materiaalia että muotoituu rinnan mukaan eikä kiristä mistään.

Kannattaa googlata Carriwell -sana ja tutkia mistä saa edullisemmin, toisissa kaupoissa postikulut sisältyivät hintaan mutta silloin oli Taikapilven hinnat edullisemmat.

suosittelen lämpimästi!!!!

[http://www.taikapilvi.com/index.php?cPath=10_11...|http://www.taikapilvi.com/index.php?cPath=10_11&osCsid=bc60300070febf7be... :x :x :x :x

Super-ihanat ja hyvät imetysliivit!

Itsekkin pihtailin esikoisen kanssa mutta nyt toisen kanssa pistin elämän risaiseksi ja ostin kunnon imetysliivejä. Voin vain todeta, että rahoille olen saannut vastinetta juuri noilla Bravadon imetysliiveillä. Hommasin kyseiseltä merkiltä mallit Lifestyle ja The Body silk seamless -liivit ja erityisesti tuota jälkimmäistä voin suositella lämmöllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla on liivit olleet kokoa 75 C ja ehdottomasti parhaat ollu noi Anita merkkiset liivit jotka jouduin kalliilla ostamaan laitokselta kun neiti tulikin kolme viikkoa etuajassa enkä ollut ehtinyt ostamaan ainoitakaan liivejä. Muiden merkit ovat kuluneet pois mutta sen muistan että h&m:n liiveistä tissit tuli aina nukkuessa ulos ja maidot oli pitkin sänkyä :( Netistä en ole koskaan liivejä tilannut joten siihen en osaa sanoa mitään.

Moschino

Glamourmomin imetystoppi oli loistava! Todella hyvälaatuinen, ja sopi hyvin neuletakkien tai paitojen alle, kesällä sellasenaan, ja sopis varmaan hyvin nukkuessakin. Niitä löytyy ainakin babyidea-sivuilta http://www.babyidea.fi/imetys/glamourmom/bratank.html, mutta en tiedä jos niitä saa tilattua glamourmomin sivuiltakin suoraan. Kalliita, mutta hintansa väärti!

Toinen ihana merkki on Bravado! Niitä tilasin joltain ulkomaiselta nettisivulta jokunen vuosi sitten, mutta nyt niitä saa jo Suomestakin, esim näistä:

http://www.nettiemo.fi/verkkokauppa/index.php?manufacturers_id=30

http://www.bebes.fi/kauppa/index.php?cPath=23_66

Mulla on kokemusta muutamista liiveistä.

Mulla on aikas isot ja raskaan tuntuiset rinnat, joten tukea tarvitaan. Tällä hetkellä paras tuki on tullut Anitan (kaarituettomat, kokoa 80F) liiveistä (jotka kyllä maksoivat sen melkein 60 euroa!). Triumphit (kaarituelliset) on muuten hyvät, mutta olen onnistunut ostamaan kokoa liian pienet (ostin jo raskausaikana). Netistä tilasin myös parit carriwellin liivit (kaarituettomat), mutta eivät todellakaan sovi "raskasrintaiselle". Niitä käytänkin sit vaan öisin.

Joo, ei ole helppoa olla "isotissinen".. =/ Toivottavasti imetyksen jälkeen lähtee osa rinnasta pois.. =]

englantilainen firma isorintaisille. imetysliiveissä ei ole kaaritukia, mutta mulla 80H:ta vastaava koko, ja tukee tosi hyvin. hinta 24 puntaa + postikulut eli ei paha. harmittaa, kun tilaisn vain yhdet, enkä raaskisi maksaa heti perään toisia postikuluja.. antavat muuten hyvää kokoneuvontaa säköpostitse, tilattiin kolmelle naiselle liivit niiden neuvojen perusteella, ja kaikki sai sopivan kokoiset :)

ja triumphin 65e imetysliivit.

Mutta mutta maailman parhaat liivit ovat olleet bebesistä tilatut

Bravado the body silk seamless.

makso joku 50e.. Itselläni oli ennen raskautta kuppi koko d ja nyt tämän raskauden myötä näyttää jäävät dd kupiksi.

Rinnat olivat tosi raskaat ja siis suht isot ( kun olen 160cm pitkä...) mutta noi liivit ovat olleet aivan super hyper ihanat!

Meille syntyi kesäkuussa nelonen ja kaikki imetysliivini ovat tällä kertaa Anita-merkkisiä, kaarituilla ja ilman. Hinta oli paha, mutta nyt en enää mieti sitä hetkeäkään. Tuki ja istuvuus liiveissä on just sopiva ja imetys sujuu hienosti.

Aiempien imetysten kanssa kokeilin halpisliivejä, ne painoivat sieltä sun täältä. Carriwellin pehmoliivejä mulla oli aiemmin yöliiveinä, nyt Anitan mikrokuituliivit ajavat saman asian, muuten yökäyttöön ihan hyvät liivit, päiväkäyttöön eivät tue tarpeeksi. Bravadon toppi tuli ostettua aiempien vauvojen aikana, niissä ei liivinsuoja pysy paikallaan ja pari kertaa olen kolauttanut käteni vauvan naamaan, kun olen yrittänyt aukaista tiukkoja neppareita yhdellä kädellä vauva sylissä.

Mun imetysliivit on pääsääntöisesti Triumphia, joihin olen ollut ihan tyytyväinen. Anitaa en ole kokeillut. Bravadon topin hankin tämän ketjun innoittamana ja myös se on ok. Käytetyn Glamourmomin topin hankin myös, mutta se on isorintaiselle liian tiukka vaikka koon pitäisi olla oikea...

Tiedoksi vielä, että Lindexillä on imetysliivejä alessa, jos sattuu vielä oikeaa kokoa löytymään. Triumphit oli 9,95 ja Lindexin oma merkki 4,95 eli tosi halpoja...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat