Vierailija

Mieheni vie joka ikinen kerta kun ovat tytön kanssa kaksistaan hänet mummolaan tähän lähelle, käytännössä tyttö ja mieheni siis myös ovat mummolassa melkein päivittäin. Mä taas en millään jaksais istua missään anoppilassa jokaista vapaahetkeäni ja mua raivostuttaa kun tyttö ja mies molemmat ovat aina ja koko ajan menossa sinne!!! Tulin töistä kotiin ja olen nyt tässä 3 tuntia odottanut, että josko sieltä mummolasta voisi tulla kotiin jotta ehtisin ennen nukkumaanmenoa nähdä omaa lastani mutta tyttö ei halua lähteä. Tekis mieli lähteä vaikka elokuviin niin mieheni ja tyttö voivat muuttaa sinne mummolaan kun ei mua kertaa kaivata. Saakeli, että ärsyttää!

Kommentit (7)

Passataan molempia. Lapsi saa tehdä jotain ylimääräistä mitä kotona ei sallita. Miehesi saa huilata kun mummo höösää lapsen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En sitten millään ymmärrä mikä siellä anoppilassa vetää puoleensa niin kovasti??????? Ja kun mies on vielä niin tyhmä, että yhteisinä vapaapäivinä kun tyttö aloittaa sen mennään mummolaan niin mies menee siihen mukaan eikä voi sanoa, että tänään ei mennä! Ei meillä nyt mitenkään huonosti mene miehen kanssa mutta tosiaan ihmetyttää toi, että niitä eläkeläisvanhempia pitää koko ajan olla siellä katsomassa. Lisäksi niillä on tosi likaista ja vaatteet haisee järkylle kun sieltä lähtee eli aina saa pyykätä kaikki pikkuhousuja myöten kun sieltä kotiutuu. Meidän vanhemmille mennessä mies aina nurisee mutta omillaan pitäs käydä koko ajan. Ärsyttää kun olen ollut paljon töissä ja tällä tavalla multa viedään ne viimeisetkin hetket olla perheeni kanssa!! Pistää todella vihaksi!!!! Kukaan mieheni muista veljistä ei ramppaa siellä enkä todellakaan käsitä miksi siellä pitäs niin paljon käydä. Lisäksi anoppi syöttää tolkuttoman määrän herkkuja tytölle (joskus tyttö oksentaa kun on syönyt niin paljon herkkuja) ja sitten sieltä lähteminen on kauhea prosessi kun tyttö ei halua lähteä ja sen saa pukea väkisin ja lähteä aina itkun kanssa.Tyttö oli siellä just yötä ja melkein 2 vuorokautta, eilen mies haki pois ja nyt sitten taas tänään ovat olleet siellä tuntikaupalla. VITUTTAA!!!!!!!!! Ap

Eihän siinä tokikaan ole mitään pahaa että on hyvät välit mummolaan, mutta liika on aina liikaa. Minä kyllä yrittäisin jotenkin vaikuttaa asiaan. Miksi miehesi viihtyy mieluummin äitinsä kanssa kuin vaimonsa kanssa?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat