Seuraa 

Minulla on 2-vuotias poika jolla on ABC-rattaat ja nyt kun toinen lapsi olis mielessä niin olisi kiva tietää että voisiko noita rattaita käyttää myös vauvalla ja saisiko niihin seisomatelineen isommalle lapselle.Siis kun ei ole harmainta aavistusta että ovatko ne pelkästään rattaat vai yhdistelmä rattaat.En ole ikinä vaunuina käyttänyt niitä ja eivät ne ihan vaaka tasoon mene,mutta aika lähelle sitä ja en tiedä voiko niitä kääntää toisin päin niin kun et vauva olis minuun päin.Osaisiko joku neuvoa että voiko vauvan rattaat olla myös katse eteenpäin jo kun kantokopan pistää kanssa niin onko pakko vaakatasoon täysin niitä saada.Eli onko se merkki siitä että ne eivät ole yhdistelmät jos niitä ei täysin vaakatasoon saa.Kiitos vastauksista!

Kommentit (1)

rattaistahan tulee yhdistelmät, kun laitat niihin kantokopan. Kun kopan pohja on kova, ei niin haittaa, jos rattaita ei saa ihan makuuasentoon (mutta tietysti mitä lähemmäs, sen parempi). Jos rattaissasi saa työntösuuntaa vaihdettua (istuimen irrottamalla ja kääntämällä tai heittoaisalla), silloin tietysti saat vauvan katsomaan itseesi. Todennäköisesti rattaidesi työntösuunta ei vaihdu, uskon, että tietäisit sen kyllä?

Jotkut ovat onnistuneet vaihtamaan työntösuuntaa sillä, että kääntävät kuomun toisinpäin (joissakin malleissa voi onnistua).

Tottakai voit pitää vauvaa myös niin, että vauvan katse on koko ajan työntäjästä poispäin. Itse en kuitenkaan haluaisi sitä, sillä vauvaan helposti tuulee ja tuiskuaa, kun työntäjä ei ole edessä ja itse ainakin haluaisin nähdä vauvan. Jos kuomussa on kurkistusluukku, se tietysti auttaa.

Eli: 1) kantokassilla yhdistelmäksi varmasti onnistuu

2) toki vauvan voi pitää naama menosuuntaan

3) seisomalaudan käyminen pitää tutkia erikseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat