Seuraa 

Eli siis voisin nukkua kaiketi vuorokaudet läpeensä nyt viimepäivinä olo ollut tosi vetämätön. Lisäksi ajoittain on tosi yökkö olo niin kuin alkuaikoinakin oli pahoinvointia..Keskiviikkona neuvolassa hemppa oli 112. Rautatapletteja syön ja yritän ottaa ne suht oikeaan " aikaan" . Vauva melkaa hirveesti koko ajan masussa ja supistaa välillä aika epämukavasti. Ei kuitenkaan mitään synnytyskipuihin verrattavaa. Onkohan josku flunssa tms tulossa vai kuuluuko tämä asiaan? Onko muilla näillä viikoilla menevillä samanlaista vaivaa?

Kommentit (9)

tämä pahoinvointi saattaa johtua kohonneista verensokeriarvoistani. Minulla raskausdiabetes ja nyt viimepäivinä sokerit olleet reilusti enemmän koholla kuin aiemmin. Taitaa se insuliinin alotus olla ihan kohdallaan.. Ihmettelisin jos rautatapletit nyt tekisi tän huonovointissuden kun olen kuitenkin syönyt niitä samoja jo 20 viikosta lähtien..Tosin eihän sitä koskaan voi tietää..Eilen ja tänään en ole niitä ottanut mutta olo silti huonohko etenkin aamusin ja lounaan jälkeen. Iltasin vähän parempi. Juuri aamuisin ja lounaan jälkeen nuo sokeriarvotkin pomppaavat mun kohdalla. Tänään olen jopa ripuloinut välillä ja ilmaa on tosi paljon mahassa..Muut perheen jäsenet kärsivät myös siis ; ) Katsellaan nyt mitä lähipäivät tuo tullessaan. Voihan olla kyseessä mahatauti mutta kauan se teki tuloaan...

Ajattelin itsekin sokeriarvoja yhdeksi syyksi!

Minulla huono olo johtunut puolestaan matalasta verensokerista. Mielettömään väsymykseen (ja heikkoon oloon) oli pitkään syynä matalahko verenpaine, joka nousi yli satasen, kun lisäsin hieman suolankäyttöä.

Jospa näistä tiedoista olisi apua jollekin toiselle.

Turvotusta on syytä seurata, se saattaa huonovointisuuden ja päänsäryn kanssa viitata raskausmyrkytykseen, näin minulle lääkäri sanoi.

Täällä loppusuora, rv 39+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ihan väsypoikki, päikkärit on ihan pakko nukkua joka päivä. Välillä ei ole pahoinvointia kuin aamuisin mutta tänään taas tuntuu ettei se mene millään ohi. Tänään vielä heikottaa ja pyörryttää. Meillä lepo jää välillä vähiin kun esikoinen 1v5kk vipeltää. Tässä raskaudessa ei taidakaan tulla sitä ' elämäni kunnossa' -vaihetta...

t. Tillinäiti rv 30+4

Vähän olen viikoissa teistä jäljessä, mutta minullakin jo tuntuu nyt alkuraskauden kaltainen pahoinvointi palanneen taas. Yäk. En tosin edes muista, milloin olisin tuntenut oikeaa nälkää. Silti tulee vain aina syötyä kaikenlaista. Mutta sitä nälkää ja suklaanhimoa kyllä kaipaa :) ...Elämän pieniä nautintoja, jotka puuttuvat raskauden aikana..

Väsymyskin on taas ehkä voimakkaampaa. Toissapäivänäkin taisin nukkua yhteen, kun ei ollut kelloa herättämässä. Huono yhdistelmä, kun ei aina saa kuitenkaan nukuttua, mikä taas lisää väsymystä. Tätä menoa voi olla aika vetämätön olo, kun päästään loppuviikoille :/

save 27+0

ja siis tuli kaamea olo ja lopulta yrjösin. Huonovointisuus voi siis johtua siitäkin. Kannattaa pitää pari päivää väliä, niin tietää, johtuuko siitä.

Viikkoja 32+1 ja just olin 2 pv sairaslomalla kun yököttää ja väsyttää ja ei saa nukuttua ja olo on tosi surkea.. Pari viikkoa pitäisi vielä jaksaa töissä ja sit puolitoista vuotiaan esikoisen kanssa kotona. Huh huh, mitenkähän tästäkin selviää??

Mullakin eilen ihan varoittamatta alkoi samanlainen yökötys kun alkuraskaudesta ja sekä tänään että eilen oon ollu aivan totaaliväsynyt, hirveä olo! Supistelee tavalliseen tapaan pitkin päivää, ei erityisen kivuliaasti, ja vauva liikkuu ihan normaalisti. Pahoinvoinnin ja väsymyksen lisäksi kasvoja ja korvia kuumottaa ja kutisee niin että joudun kesken yötäkin rasvaamaan etten raapisi liikaa. Naama on punainen ja jotain näppyläntapaisia ilmestyi. Toivottavasti tämä menee kohta ohi... Nyt muistaakseni rv 32+jotain.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat