Vierailija

mutta elämä ei anna tasapuolisesti älynlahjoja kaikille. Koeta kestää sitä sääntökirjaan tarkasti tutustuneen naapurin meteliä. Meillä kaikilla on ongelmamme ja sulle on sitten osunut tollanen.

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja minä olen pyykkiä tykännyt pestä iltamyöhään ja käyttänyt kuivausrumpua. nyt kovasti totuttelen kellon kanssa etten pesisi illasta enää. Mut kymmeneen asti kyl

mulla ei olis hermot kestäny, olisin varmaan muuttanu jo muualle. tai mennyt ehdottomaan josko tämä mies voisi paukutella rumpuja mieluummin päiväsaikaan! eipä hänestä kyllä voi valitustakaan tehdä, jos 22 jälkeen hiljaista on niin kuin kerrostaloissa kuuluu...

mut sen sijaan naapurin yh:n häiriintyneiden lasten rääkyminen "turpa kiinni läski huora" ja vastaavasti äitylin karjuminen lapsilleen "hiljaa! HILJAA!! Pää kiinni! Lopeta se HUUTAMINEN!" kyllä häiritsee..... Eli vaihdetaanko naapureita?

mitäs rakkas av-porukka sanoo tästä.

naapurin mies hakkaa rumpuja tai jotain muuta kauhean kovaäänistä rytmikästä mäiskettä kuuluu lähes joka ilta 18-22.

mäiske loppuu kuin seinään klo 22. Jolloin hiljaisuus alkaa, mutta välillä koko talo tutisee.

Minulla kaksi alle kolmevuotiasta lasta, toinen lähes 3v ja toinen melkein 4kk, jotka nukkuvat suuressakin melussa, mutta tämä mekkala saa heidät valvomaan aina ilta kymmeneen asti ja ymmärrettävästi ova todella väsyneitä joka ilta ja kiukkuavat.

Kymmenen jälkeen nukahtavat viidessä minuutissa molemmat

Olen sitämieltä, että periaatteessa minä kait en saa valita, koska pienlapsiperheessä tulee kanssa ääntä. Kirkumista, itkemistä jne.

Mutta kuitenkin onko tämä oikein?

Parveketupakointi on syvältä, kun yrittää astmaatikkona olla tukehtumatta, kun menen pyykkejä ripustamaan parvekkeelle. Minä en haluaisi harrastaa ns. passiivitupakointia, mutta väkisinkin altistun sille:(

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat