Vierailija

Olemme lähdössä kahden vilkkkaan 4- ja 2- vuotiaan kanssa ja meitä varoitellaan kovasti, että turhan vaaralllinen paikka lapsille, sähköjohdot suojaamattomat yms. Onko kellään kokemuksia?

Kommentit (17)

ja miksei yöksikin niin pääsee äiti ja isi juhlimaan..Ja eihän tottatosiaan thaimaassa ole pienille lapsille ruokaa...nälässä pidetään. Ottakaa toki vaipatkin ja turvaistuimet. Parasta olisi ottaa oma auto, ovat siellä niin turvattomia. Volvo voisi olla paras...

Hei järki käteen nyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä vaan tavattoman vilkkaat pojat. Tuo uutinen siitä 7-vuotiaasta pojasta (taisi juuri olla Cha Am, tai sitten Hua Hin) ja äitini tuttavan pelottelut sai hiukan miettimään.

Mitä kokemuksia teillä on lennoista? Olemme kyllä lentäneet suhteellisen paljon, mutta ei 10 tunnin lentoa emme vielä ole kokeilleet.

Tuo pitkä lentomatka vähän jännittää sillä toi meidän poika(1v6kk)on oikein elohiiri.Peukut vaan pystyyn että lapset nukkuu ton lennon ajan.

Olen kerran ollut siellä 5 päivää ja alkoi tympiä ihan hirveästi. Hua Hinkin tylsä, mutta Cha Am vielä tylsempi. Mutta riippuu tietysti ihmisestä. Jotkut tykkää allas-ranta-ruoka -elämästä. Itse haluan kohteelta myös vesipuistoja, eläintarhoja, nähtävää ja shoppailua.

Me emme ota ruokaa mukaan, nuorinkin täyttää kolme maaliskuussa. Lentomatkaksi varaan tietysti sipsejä ym, että matkan ajaksi. Samoin pakkaan aina jotain pientä yllätystä, jonka otan esiin, kun lapsi alkaa käymään rauhattomaksi. Olemme ostaneet myös kannetavan DVD-soittimen, jota meillä ei aikaisimmilla lennoilla ollut.

Kerroinkin espanjalaisista, itselle ei tulisi mieleen lääkitä lasta rauhoittavilla.

t. ap

Älä missään nimessä jätä kotiin! Viihtyvät varmasti ja todellakin thaimaalaiset rakastavat lapsia. Ettehän muutenkaan hotellissa aikaanne varmasti vietä, jotta ei joku pistorasia voi matkaanne pilata. Cha am juuri sopivan rauhaisa paikka lapsille. Hua hin taas iso kaupunki. Itse olen ollut lapsien kanssa khao lakissa ja aivan loistavasti meni

Meillä on molemmilla matkoilla yölennot, jotta saadaan lapset varmimmin tainnutettua.

Olen kuullut, että espanjalaiset (ja muutkin eurooppalaiset) käyttävät jotain rauhoittavia lennoilla.

Otatko täältä mitään popsittavaa lapsille mukaan?Meillä on sen verran pienempi tuo poitsu ,että joudutaan ottaa täältä ruuat mukaan.Olen myös miettinyt sellaista kun siellhän on niitä veneretkiä niin ei varmaan löydy lapsille pelastusliivejä???Turvallisuuden takia pitää varmaan täältäottaa ne mukaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat