Vierailija

olen syönyt nyt odotusaikana sepramia vajaan viikon. Kaikki halut lähtenyt, en siis halua seksiä ja en pysty edes saamaan orgasmia :( siis voiko olla totta? olen paniikissa...

Kommentit (3)

Raskaus on vain voimistanut haluja, paitsi nyt kaikki halut on kadonneet :( eipä paljoa auta mielialaan kun saa nyt pelätä että mies lähtee tämän takia... tulos siis plus miinus nolla :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mielialalääkkeissä on just noita ikäviä sivuoireita... Halut esim. häviää. Ja vaikka haluttaisi niin orgasmin saaminen on kovan työn takana. On tärkeää kuitenkin, että hoidat itsesi kuntoon. Nämä kurjat sivuoireet on ohimeneviä, loppuvat aiakanaan. Pidä itsestäsi huolta! Maailamssa on paljon upeita asioita, jotka huomaat kun olo ja miele kohenee :) !

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat