Vierailija

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kauimmaiseen mahdolliseen sairaalaan synnyttämään? Valintakriteerini on paikan etäisyys kotoa ja jos pystyn vielä valitsemaan synnytyssairaalan, jossa on maan huippuosaaminen, miksi en menisi?

ja tiukkaa teki ehtiä Kättärillekään vaikka matkaa oli 5 kilometriä. NKL ja KO ovat ERIKOISTUNEET synnytysjuttuihin, painajainen olisi joutua maalaissairaalaan. Sh-sisko on kertonut muuten kammojuttuja myös Jorvista..

Itse olen saanut useamman lasta Jorvissa ja olen sitä mieltä, että se on todella loistava paikka niin synnyttäjälle kuin vauvallekin!

Ja synnytysairaalaan läheisyys on varsinkin uudelleensynnyttäjälle mukavaa, niin pääsee perhe helposti katsomaan. Siitä ei ole myöskään haittaa silloin, jos vauva jostain syystä joutuu jäämään pidempään sairaalaan, pääsee äiti sitten nopeasti vauvaa katsomaan (vaikka taitaa olla niin, ettei noissa lohjissa yms. hoideta tehohoitoa vaativia vastasyntyneitä vaan ne tuodaan juuri Jorviin).

Miksi menisin mihinkään muualle kuin synnytyksiin erikoistuneeseen sairaalaan, jossa on tarjolla taatusti maamme osaavin, synnytyksistä ja vastasyntyneiden hoidosta eniten tietävä henkilökunta? Pelottaa ajatuskin, että pitäisi synnyttää jossain muualla kuin Naistenklinikalla! Onnekseni sinne on vain vartin ajomatka. :)

Minä synnytin lapseni NKL:lla siitä yksinkertaisesta syystä, että sinne oli meiltä 1 km matkaa. Olisiko minun pitänyt lähteä Rovaniemelle ja siten osoittaa av-palstalaisille, että olen kova mimmi? Olishan sekin hieno meriitti.

ensi kerralla muualla Suomessa asuvia junteiksi landeiksi haukkuessanne, että esim. Lapissa äidillä voi olla satojen kilometrien matka synnyttämään. Aika sissejä, vai mitä? ;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat