Seuraa 

Pyykinpesukoneemme (14v.) sanoi tänään kauhukseni työsopimuksensa irti! Nyt on sitten edessä kaupoissa juoksemista ja vertailemista eri merkkien välillä. Aikapula on melkoinen ja jaloissa on kaksi kitisevää shoppailua vihaavaa lasta. Uusi pyykinpesukone olisi kiva saada pian tilalle. Ne teistä, jotka olette olleet hiljattain saman tilanteen edessä, antakaahan minulle hyviä vinkkejä eri pyykinpesukonemerkkien plussista ja miinuksista. Kone tulisi neli/viisihenkisen perheen tarpeeseen. Kiitos jo etukäteen vinkeistä!

Kommentit (3)

Huomenna täytyisi alkaa hieromaan kauppoja jostain pesukoneesta...Vanha oli päältätäytettävä Siemens, joten merkkiin olen ollut ihan tyytyväinen. Mutta olen samaa mieltä, että 6 kg kone voisi olla ihan järkevä perheelliselle tässä elämäntilanteessa. Toivotaan, että tekisin onnistuneet kaupat. t. tuulia

Mulla on nyt vuoden vanha LG josta olen tykännyt. Mun mielestä kannattaa ottaa iso kone, 6-7kg. Pyykkikerrat vähenee, mut jos pestävää on vähän, uusissa koneissa on automatiikka joka pesee määrän mukaan. Eli isossa koneessa voit pestä pari paitaa mut myös lakanat kerralla tai vaikka peiton. Toinen mistä olen tykännyt on käsinpesuohjelma. Sillä voi pestä pesupussissa vaikka minkä paljettitopin. Itse nimittäin inhoan käsipyykkiä ja ennen käsinpestävät kököttivät pyykkikorissa kuukausitolkulla, mut ei enää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

lähinnä rummun koon tarve ja sitten mitä ohjelmia tarvitsee. Itse olen kyllä sitä mieltä että suht peruskone riittää mitä saa 4-500 eurolla. Yleensähän sitä käyttää tiettyä 40 ja tiettyä 60 ohjelmaa. Liiat hienoudet jää meillä ainakin käyttämättä muissakin koneissa ja suht perusSiemensillä pärjätään tosi hyvin. Kierroksia 1200 mikä sekin aivan riittävästi. Toki tehokkaammat kuivaa vieläkin paremmin mutta myös kuluttaa vaatteita. Merkistä en osaa sanoa, on ollut useita eri asunnoissa ja ihan hyvin toimineet, tuo uusi Siemens on ainakin hiljainen ja luukku aukeaa kokonaan sivulle.

Sanna

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat