Vierailija

Meillä kävi näin,mies ensin ehdotteli toista vauvaa ja minä suostuin.Nyt mies perui ja minä haluan sen toisen. en tietenkään voi pakoittaa ja vaatia miestä muuttamaan mieltään minun tahtooni mutta minusta on epäreilua että minä joudun luopumaan omasta toiveestani. Miten te muut olette selvinneet? Onko tässä muuta vaihtoehtoa kuin erota? Rakastan toki miestä mutta haluan myös lapsen.

Kommentit (10)

Rakastan kyllä syntymättömiä lapsiani liikaa, että voisin pakottaa heidät syntymään kotiin, johon eivät ole sataprosenttisen tervetulleita... Nyt vain toivon, että mies jossain vaiheessa muuttaa mielensä, aiheesta ei enää juuri keskustella, olen sanonut, että kertoo, kun haluaa, olen aina valmis. Ja mies on jo tullut sen verran vastaan, että ei enää sano ehdotonta eitä vaan että ei ainakaan nyt. Sanoin kyllä, että sitten kun olen täyttänyt 35v. ei tarvitse enää sanoa, jos haluaa, minä en sitten enää halua. Nyt vain elelen ja oleilen näiden kahden kanssa ja miehen, toivottavasti joskus saan edes kolmannen, jos en neljättä ja viidettäkin. Jos en saa, niin... sitten tosiaan jään kahden lapsen äidiksi ja varmaan on hyvä niinkin.

Mulle mies teki vähän vastaavanmoisen. Tosin en itse innostunut oikein täysillä, kun tuntui, ettei parisuhde kunnossa. Luojan kiitos, sillä sitten kun mies vetikin sanojaan takaisin, niin selvisi, että miehellä toinen nainen. Mikä saa aikuisen ihmisen perumaan tuommoisen? *voi luoja, toivottavasti pelkoni ei ole oikea*

Sisältö jatkuu mainoksen alla

en kestäisi sitä että mies suostuisi lapseen vain sen takia että lähden pois. En voisi nauttia lapsesta. Minusta tuntuu niin pahalta kun mies ensin ehdottlee lasta ja saa minut innostumaan ja sitten vetää maton alta.-ap

mies sanoo että sitten joskus... se ei minulle riitä. Enkä kyllä usko siihen että myöhemminkään lapsia mies haluaisi. En voi jatkaa näin. meillä sitten varmaan ero tulossa,mitenhän sen kestää.-ap

siinä vaiheessa mies suostui toiseen lapseen,tosin tuntui ensin että teki sen minun takia eikä sen että halusi lapsen,mutta nyt kun lapsi maailmassa ei luopuisi siitä koskaan ja on onnellinen että lapsi tehtiin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat