Vierailija

tunnen eräänkin, joka väkisin tunkee tissiä 1-vuotiaan poikansa suuhun, vaikkei tämä selvästikään ole siitä enää kiinnostunut. Näky on karmaisevan kamala, mutta äiti ei tätä tajua. Poika sitten imee puoliväkisin, kun ei muutakaan ole tarjolla (=nälkä)...

Mikä ihme siinä on, että jos äiti on päättänyt taaperoimettää, niin sehän sitten on niin! Minun vauvani kieltäytyi rinnasta 9kk vanhana enkä sitä alkanut väkisin hänelle enää tuputtaa.

Kommentit (17)

Ei ole mahdollista " imettää väkisin" , lapsi ei ime vaikka kuinka pakottaisi jos ei tosiaan halua. Sinulla ei selvästikään ole imetyksestä kokemusta.

nyt siis taapero imettäjät pitävät lapsensa jopa nälässä että saisivat jatkaa tätä imetysnautintoaan. No ja ihan varmasti!Taitaa taas tyhjäpäät olla vauhdissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta useimmiten ruoka-ajat ovat epäsäännöllisiä ja sitä tissiä otetaan aina kun lapsi vähän hermostuu (= 2-3- vuotiaan lohtutissi) , ei se ole ihan tervettä llapsenkasvatusta. On varmasti olemassa paljon järkeviäkin taaperoimettäjiä, mutta näitä mä olen nähnyt.....

T.11

ja kyllä se vaan niin on, että useat äidit tunkevat sitä tissä vähän väliä lapsen suuhun, VAIKKA tämä ei sitä PYYDÄ tai TARVITSE. MIKSI, oi miksi??

t.ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat