Seuraa 

Itsellä tänään (28+6) lääkäri sai ultralla arvioksi 1350g. Kuulema ihan keskikäyrällä olisi.

Kommentit (8)

oli rv 29+0 1300g ja viikoilla 31+1 saivat 1600g. Miula on raskausdiabetes että saa nähdä minkä verran saavat vauvalle painoa reilun viikon päästä kun on synnytystapa-arvio..

Laara ja pieni(?) 36+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla näkyy olleen ultraus 28+3 ja arvio 1350g, silloin kysyin mitä se tarkottaisi syntymäpainona, kätilö vastasi että n.4kg, mutta se ei ole mitenkään varma edes arviona koska vasta tuosta lähtien vauvat alkaa kehittyä enemmän omaan tahtiinsa. Mutta siis aikalailla keskikäyrällä tuo kai on.

Tosin sokeriarvot on ihan ok... Aika rennosti olen ruokavalionkin kanssa ottanut, syön ihan normaalisti muutenkin. Tosiaan tuolloin aikaisemmin oli painoarvio tuo, ensi viikon torstaina on synnytystapa-arvio jossa paino arvioidaan uudelleen.

Esikoinen oli rv 32 n. 1800g ja syntyessään sitten 3915g, eli aika tarkkaan sen 200g/viikko oli kasvutahti. Tästä kakkosesta veikkaan itse vähän pienempää.

ok kokoinen ja vastasi viikkoja paitsi vatsanympärys hieman suurehko mikä usein on sellaisilla vauvoilla joiden äideillä raskausdiabetes niinkuin minulla.

...rv 28 + 1 painoarvio 1000g. Sanoivat olevan hieman normaalia pienempi. Rv 31 + 0 arvio 1700g, joten hieman oli ottanut kiinni. Lääkärin arvio syntymäpainosta tällä kasvuvauhdilla, jos mentäisiin täysille viikoille, oli noin 3500g.

Terveisin

mine + piiperoinen 32 + 6

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat