Vierailija

Alahuulessa, keskellä nk. tykyttävä vesikellomainen erikoinen isohko rakkula. Topsipuikolla sen vierustaa koittelin ja on erityyppinen kuin herpesrakkulat aiemmin (n. 5 v. takaperin mulla oli viimeksi).. ihan kuin jotain nestettä olisi tosiaan sisällä.. Mikä mahtaakaan olla.. Uskaltaako puristaa.. Kotona on miehen käytössä ollutta Aclovir voidetta.. laitoin sitä ja kihelmöi pahemmin. Uskaltaako tuota puristaa / rikkoa neulalla tms. vai meneekö pahemmaksi. Vaaleansävyinen tuo rakkula ei siis punainen.

Huomenna tärkeä tapaaminen ja arvatkaa kuinka paljon tuo stressaa.

Kotikonsteja.

Sivut

Kommentit (41)

Kiusallinen vaiva, kun tulee itselle, mutta enpä minä karta silti muita, joilla rakkula suupielessä on. Hunaja kuulemma tepsii? en ole itse koittanut.

Sulle tulee niistä roiskeista vain lisää rakkuloita.

Nyt sen kanssa on elettävä se 5 päivää, kunnes se alkaa muuttua ruveksi ja häipyy taas. Mun mielestä Zovirax on paras herpesvoide.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mietin saisiko sitä edes meikattua jotenkin piiloon, vai tukkiiko huulipunat ym. kuitenkin lopullisesti ihohuokoset. Harmittaa aivan urakalla :((

Sä jolla on lauantaina häät niin jos olisin sinä niin rasvaisin " ihan hulluna" tolla bepanthenilla tai sitten zoviraxilla tms. jos se on vielä vähänkään aktiivinen. Enkä nyt ennen sitä lauantaina panis huulipunaa tai mitään ylimääräistä rasitetta. Jos oot menossa meikkiin niin ne pystyy jo lauantaina meikkaamaan sen piiloon. Koita vaan saada se tykytys vaihe ohi. Voi myös alkoholilla hautoa.

Ei se herpes tartu mitenkään helposti, että sitä on turha stressata..Teille tiedoksi jotka topsi puikoilla rasvaatte.. Herpes rakkulassa pitää olla reikä niin että sitä nestettä tulee ulos ja sitten siinä mihin se tarttuu pitää olla myös haava.. Tarttee verikontaktin. Ei pidä hysteeriseksi ruveta.

Vierailija:

Lainaus:

Eli heti kihelmöinnin alkuvaiheessa rakkula kylmään. Joko kylmä haude (jääpala) tai sitten kylmän vesihanan alle niin että puutuu. Sen jälkeen rakkulaa sivellään Septidinillä. Rakkulan voi myös puhkaista ja sitten kun rakkulan on ensin tyhjentänyt, sivelee päälle septidiniä. Paranee nopeammin, mutta kun idea onkin siinä, että tämä jää+septidin hoito pitää aloittaa heti kun alkaa kihelmöidä. Silloin ei rakkula kasvakaan esiin.

Tämä toimii taatusti, itse olen testannut syksyn aikana peräti kolmasti ja joka kerta rakkula jäi pieneksi.

Jäävinkin poimin täältä palstalta viimeksi ja näytti toimivan erinomaisesti.

Mikset ala syödä estotabletteja, niin ei tule herpestä ollenkaan. Voi syödä vuosia. Minusta herpes on vastenmielinen. Sanon tutulleni kylään kutsuessani, että jos hänellä on herpes, niin siirretään treffejä.

Kuten jo joku sanoi niin se neste aiheuttaa taas lisää rakkuloita niihin kohtiin mihin pisarakin osuu. Eikös se ollu niin että suurimmalla osalla tässä maassa asuvilla on ko.tauti joten et ole poikkeus vaan sääntö, ei siis tarvitse hävetä =)

Tää on oikeasti ihan hemmetin iso. Ja jotenkin kirkas ja erikoinen. Täytyy kai uskaltautua laittamaan lisää hammastahnaa, ellei kukaan suosittele puhkomistA?

En todellakaan odota päiväkaupalla rakkulan puhkeamista vaan puhkaisen sen heti. Koskaan ei ole lisää rakkulota puhkaisemisesta tullut. Päälle laitan hammastahnaa, jos ei herpesvoidetta satu olemaan, mutta täytyykin jatkossa kokeilla hunajaa.

On erittäin todennäköistä että henkilöllä jonka tapaat on ollut itsellään sama. Kuvitteleppa tunnetko itse sympatiaa sellaista kohtaan jolla rakkulan näät ja tiedät miltä hänestä tuntuu =)

Tosin sitä pitää laittaa het tai ainakin mahdollismman piani, kun ekat kuumotuksen ym. oireet ilmottaa ittestään. Eli kaadan auringonhattu-uutetta esim. talouspaperiin ja painan sillä kuumottavaa kohtaa. Huulta alkaa kyllä kirvelee ihan pirusti, mutta kyllä sen kestää mielummin kuin viikon kestävää rakkulaa/rupea. Tällä konstilla oon saanu monet herpekset/oireet häviämään samantien. Mulla noi lääkevoiteet vain pikkasen nopeuttaa rakkulan kuivumista.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat