Vierailija

ihan mielenkiinnosta!! Itse olin hieman humalassa ja kaikki tapahtui hieman vain ja äkkiä peiton alla... 9-luokan päättäreistä suoraan... heh kylläpä nyt hymyilyttäää

Sivut

Kommentit (22)

13.v. mies minua 7 vuotta vanhempi. Olin silloin varma että hän on minulle se oikea (en olekkaan sittemmin muita tarvinut). Ei tuntunut juuri miltään, vähän sattukin. Nyt olemme naimisissa ja meillä on neljä ihanaa lasta. Joten se niistä nuoren iän jutuista ja silleen. Hyvät jatkot vaan. T. Äippä 76

niihin aikoihin aina, ja yövyimme ystäväni luona silloisen poikaystäväni luona. Olimme juoneet ja muistaakseni popsineet lääkkeitä. Lihasrelaksantteja yms.. Sitten siellä ystäväni siskon sängyssä peuhasimme, poika oli hyvin innokas. Olin tietysti ihan ihastunut renttuun, naistenmieheen ja antauduin. Toisaalta teki kovasti mieli jo päästä neitsyydestä, vaikka toisaalta epäröin. Se oli kuitenkin helppoa ja kivaa, ei sattunut, muistan ajatelleeni, että tätä täytyy harjoitella! Pyysin heti uusintaa, mutta poikaystäväni ei heti pystynyt.. Sen jälkeen " seurustelimme" vielä jonkin aikaa ja harjoittelimme seksiä, kunnes tiemme lopullisesti ja traagisesti erosivat. Hän oli myös pettänyt minua kaiken aikaa muiden kanssa, ja valehdellut paljon, kuten nuo rentut tuppaavat tekemään. Silti ihan hyvät muistot.. Nyt onnellisesti kunnon miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olin tuollainen " tosirakkaus odottaa" , mutta kiinnostus vei kuitenkin lopulta voiton ja seksi astui elämääni minua huomattavasti vanhemman herrasmiehen muodossa. Silloin hyvin ristiriitainen kokemus, mutta jälkeenpäin lämmin muisto. Tapasin miehen muutama vuosi sitten uudelleen. Tuntui hyvältä kun hänkin muisti minut, vaikka yhdessä olimme vain yhden illan ja yön.

14-vuotiaana Englannissa paikalliselle 18-vuotiaalle pojalle keskellä niittyä, teltassa, noin viiden kaverin uteliaat korvaparit heti teltan ulkopuolella... Hauska muisto, jäi lämpimät fiilikset, vaikkei sen pojan kanssa sen kummempaa juttua sitten ollutkaan. Teki erittäin hyvää tämän neidin itsetunnolle ja kehitykselle, sanokoot kuka tahansa iästä tai rakkaudettomasta suhteesta. Minulle se teki hyvää.

17-vuotiaana silloisen poikaystävän kanssa, joka oli minua 11 vuotta vanhempi. Oltiin hänen kesätyöpaikallaan meren rannalla kesäsiirtolassa. Ihan hyvät muistot jäi ja " opettaja" oli mitä parhain, kun oli jo suhteellisen kokenut:)

Poika oli tosi ujo ja minä sitä piiritin aika pitkään. Lopulta juotin sen kämpälläni tosi känniin ja viettelin sen. Se katui kamalasti jälkeenpäin ja minä tunsin itseni hyväksikäyttäjäsiaksi.

Taisi olla 18v ja olimme tyttöystävän (16v) kotona.

Rohkaisuksi nautittiin muutama olut ja sitten hellimme toisiamme kunnes tyttöystäväni halusi mut sisäänsä.

Ihanaa ja hellää kunnes veti pippelin pois huomasimme että kortsu rikki!!!

se ilo loppu siihen

ja seuraavat 3vk oli vaan kuukautisten odottelua ja odottelua.

ja kun ne tuli sain ehkä elämäni ihaninta suuseksiä

-mici-

jonkun bändin keikkaillan jälkeen uimarannan pukukopissa toppatakin päällä kylän pahimman pukin kanssa, selvinpäin... Piti vaan päästä eroon neitsyydestä. Ei sattunut eikä tuntunut miltään. Seur. päivänä aloin yli 3v ketäneen seurustelusuhteen, jossa sitten oikeasti opeteltiin seksin harrastus rakkaus mukana.

saman miehen kanssa. Neitsyys meni minua vuotta vanhemman miehen opiskelijasolussa melko lyhyen tuttavuuden jälkeen. Jotenkin sitä tämän kanssa oli valmiimpi ottamaan lyhyenkin tuttavuuden jäljeen tuon ratkaisevan askeleen kuin aikaisemman poikaystävän kanssa... Ehkä sitä tiesi, että tämä on tosissaan.

Olin Kreikassa lomalla ja siellä tapasin yhden paikallisen miehen. Sitten tapailtiin joka päivä ja kerran sitten hiekkarannalla se tapahtui... Ihana muisto :P

harkitusti. Ravintolassa alkoivat himot jyllätä viinan kanssa ja kun sopiva uros tepasteli vastaan niin jatkoillehan siitä lähdettiin toisen asunnolle.

Tuntui hyvältä ja mies oli siisti, hellä ja huomioonottava. Mies käytti tietenkin kortsua. Ihana kokemus. Olin sopivasti kännissä, ei liian paljon ja ei liian vähän, joten olin sopivasti rento, kuitenkin tunsin kaikki tuntemukset kivasti :)

Jotenkin itse halusin menettää neitsyyteni jollekin " tuntemattomalle" , jos sitten sattuisikin paljon tai muuta, niin ei jäisi sitten pahoja muistoja ainakaan vakituisesta poikaystävästä. ( Kun neitsyyteni menetin, en juuri silloin seurustellut).

Olin yllättynyt siitä miten mukavalta tuntui ja siitä miten " lähellä" henkisesti siinä hommassa oltiin.

Miehen roikale sitten sen yön aikana rakastui minuun, ja olisi halunut tavata uudelleen, antoi puhelinnumeronsa jne, mutta itse en halunut kun muuten ei hän kiinnostanut minua jälkikäteen mitenkään. Kauheeta sanoa, mutta käytin häntä siis hyväkseni! (kamalaa!! ;)

Ja tällä miehellä oli todella kaunis ja sopusuhtainen penis. Ihanan kokoinen, ei liian iso eikä liian pieni.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat