Vierailija

Täällä yksi " kuumeileva" joka haluaisi kuulla miten havaitsitte olevanne raskaana ennen testiä ja kuinka aikaisin oireenne alkoivat?

omat tällä hetkellä (kuitenkin liian aikaista testailla vielä)

- rinnat hieman kipeytyneet

-ilmavaivat??? (voi olla kyllä jotain muutakin)

-vatsassa tms. alhaalla tuntuu menkkamaisia kipuja ja " kouraisuja"

=) Kiittäen vastauksista ...

Kommentit (18)

Teet testin, kun on aika. Tiedät itsekin aivan hyvin, että " oireet" joko ovat raskausoireita tai sitten eivät. Ja kun toivoo, niin tuntee vaikka mitä. Haluatko oikeasti kuulla lässytyksiä, että kyllä voi hyvinkin olla raskaana. Hohhoijjaa.

Samoin oli huulet tosi rohtuneet. Sitten niinä parina päivänä kun luulin menkkoja alkavaksi niin oli kyllä niin kipeetä kramppia ja kourasuja välillä, ei kuitenkaa koko ajan. Mitään muuta ei sitten ollutkaan, paljon vähemmän oireita kun kierrossa jossa istui koko ajan sormet ristissä että nyt tärppäs.. :) Ei siihen oikeen muu auta kun se testi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Teet testin, kun on aika. Tiedät itsekin aivan hyvin, että " oireet" joko ovat raskausoireita tai sitten eivät. Ja kun toivoo, niin tuntee vaikka mitä. Haluatko oikeasti kuulla lässytyksiä, että kyllä voi hyvinkin olla raskaana. Hohhoijjaa.

Kaikki kuvaamasi voi olla jotain aivan muuta. Kuulemani ja kokemani mukaan ainoa mahdollinen todellinen varhainen raskausoire on aivan tyrmäävä väsymys. Siis sellainen, että hyvin nukutuista öistä huolimatta meinaa nukahtaa seisaalleen. Siis tätäkään ei luonnollisesti ole kaikilla - varsinkaan niin varhain.

oireet alkoivat monta päivää ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa; rinnat arat, vilu ja väsymys. Toisessa raskaudessani oireet tulivat myöhemmin ja laimeammin. Menkkaoireet (rinnat arat ja mahakipuja) saattavat helposti sekoittua raskausoireisiin, joten eipä sitä voi kuin aavistella. Testin ostoon ;)

mulla kanssa välillä jomottelua,etovaa oloa etenkin hampaita harjatessa, väsyttää,huippaa ja paleltaa... tosin nyt on vasta kp15, ja nää oireet oli jo ennen viime menkkoja... testiä en tehnyt kun menkat tuli ajallaan ja oli mun mielestä ihan normaalit,kun ei mulla ikinä oo mitenkään hirveen " vuolaat" . en uskalla tehdä testiä,kun en halua taas pettyä...:S pakko vaan piinailla ja haaveilla,teen testin jos menkat jäis pois tai on " oudot" . onko kellään ollu niin,että olis tullu menkat vaikka olis ollu raskaanakin?:)

*elättelee toiveita*:)

Sit pissatus oli yksi oire.Ja se,että epäili välillä virtsarakossa olevan jotain vikaa,menkka vihlaus+pissatus yhteistyössä aiheutti tämän.

Pakkaan kimpsuni ja lähden tältä palstalta.

Ja anteeksi jos kysymykseni jotenkin ärsytti. Tietääkseni ostikko oli aika selkeä joten miksi vaivauduitte avaamaan sen?

mahdollisista raskausoireista,huuto.netin hinnoista tai laihdutuksesta tai mistä vaan haluaa! ei tarvi lukee/vastata, jos aihe ei miellytä!

ni. harmi ettei mullakaan oo sulle vastausta itse kysymykseen,kun en oo ikinä ollut raskaana (tietääkseni;)) mutta toivottavasti saat asiallisiakin vastauksia!:) totta on,että kuumeilijat/odottajat vois paremmin osata vastata,kuin me aivot vapaalla...eikun aihe vapaalla:)

joten taitaa olla vaan ihan pään sisällä nää mun " oireet" :D

niin ja lisään vielä,etten siis ole ap,joka taisi säikähtää ja luikkia tiehensä:)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat