Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

En tiedä onko mulla se, oireina haiseva vuoto (sekä kuukautisten jälkeen monta päivää ruskeaa vuotoa, ei ole koskaan ennen tullut) ja alapääkivut esim. yhdynnässä. Synnytyksestä on 7 kk, en usko että mitään siihen liittyvää enää voi olla. Eikö hiiva-kuurin saa apteekista ilman reseptiä? Paljonhan maksaa? Ja voikohan siitä olla mitään haittaa jos ottaa sen vaikkei olisi varma mistä nämä oireet johtuvat.. Kiitos jos joku vastaa, mulla ei ole koskaan ollut hiivaa ja olen vähän ihmeissäni mitä tämä voi olla... Toki menen lääkäriin jos oireet jatkuvat.

Kommentit (7)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eli hiivan oireita yleensä on kutina ja kirvely ja kokkareinen valkovuoto. En tiedä onko tuollainen rusehdus yleistä hiivassa.

Mutta siis mulle ainakin sanottiin, että jos ei ole koskaan hiivaa ollut, niin kannattaa käydä lekurilla tarkastuttamassa tilanne mieluummin kuin mennä ostamaan itsehoitolääkkeitä.

Sitten jatkossa jos tunnistaa oireet varmasti, niin voi itse käydä apteekissa hakemassa hiivalääkkeet.

Eikö sulla ole lainkaan kutinaa tms. ? Se yleensä on se varmin merkki.

No, viimeisimmässä hiivassani minulla oli myös tosiaan kurjan haiseva valkovuoto & sellaista epämääräistä tuhruvuotoa...

Hiivaan saa lääkkeet (emätinpuikot / voide) ilman reseptiä. Itse käytän Canestenia, kun Gyno Daktarin ei itselle soveltunut. Maksoi kai jonkun reilun 10 euroa. Olisiko ollut 13 ¿ ellen väärin muista.

Vierailija:

Lainaus:

En tiedä onko mulla se, oireina haiseva vuoto (sekä kuukautisten jälkeen monta päivää ruskeaa vuotoa, ei ole koskaan ennen tullut) ja alapääkivut esim. yhdynnässä. Synnytyksestä on 7 kk, en usko että mitään siihen liittyvää enää voi olla. Eikö hiiva-kuurin saa apteekista ilman reseptiä? Paljonhan maksaa? Ja voikohan siitä olla mitään haittaa jos ottaa sen vaikkei olisi varma mistä nämä oireet johtuvat.. Kiitos jos joku vastaa, mulla ei ole koskaan ollut hiivaa ja olen vähän ihmeissäni mitä tämä voi olla... Toki menen lääkäriin jos oireet jatkuvat.

Kyse on vaan bakteeritasapainon horjumisesta emättimessä, sisäsyntyinen juttu siis.

Mutta ei lähde käsikauppalääkkeillä, lääkäriin on mentävä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat