Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (8)

Tässä vielä kahteen asti töissä ja sitten juhannuksen viettoon... tuleekin sitten täysraitis ja rauhallinen juhannus, vaikka ei sillä että sitä nyt muutenkaan tulis hirmuisesti juhlittua...mutta tuskin tulee istuttua aamuviiteen juhannussaunassa kavereiden kans kuten vuosi takaperin :) Varustautukaahan lämpimästi niin voi nauttia ilmasta huolimatta!

Dazka 9+3

Ajattelin vihdoin tulla mukaan, varsinkin kuin luin Minnikin viestin. Meillä on samana päivänä ultra ja mä myös menen viikolla 10+2.

Taustasta sen verran että olen kahden lapsen äiti. Poika on jo 14-vuotias ja tyttökin 7-vuotias, nyt kolmatta tässä odotellaan ilolla. Itse olen 36-vuotias.

Raskaus on edennyt tähän asti ihan ok, mitä nyt "pientä" väsymystä ja huonoa oloa, mutta muuten tosiaan ihan ok!

Muutamalle ystävälle olen uskaltautunut kertomaan raskaudestani, mutta lapsille vanhemmilleni ja muille kavereille ajattelin vasta ultran jälkeen kertoa.

Okei, tyttö kinuaa pyörälenkille, joten kai se on lähdettävä kun tuli luvattua. Ja ihanaa kun ei sada :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Pimennossa kun oli hetken niin nyt siis ravaa täällä alvariinsa :) Eipä mullakaan mitään asiaa.. Kunhan tulin toivottelemaan mukavaa juhannusta kaikille! Ajelkaahan varovasti!

Oma olo on ihan ok nyt ja se jopa häiritsee, että onko oireet hävinnyt, mutta kait ne taas iltapäivällä iskee :( Tai toisaalta hyvä, että tietää kaiken olevan ennallaan..

Piti muuten kysyä sänkypuuhista tai keittiönpöytä.. riippuu mistä kukakin tykkää ;D Oottekö uskaltanut harrastaa?? Meillä on ollut hiljaista, ihan muutaman kerran vaan tässä alkuraskaudessa (huoh, vaikeeta on miehelle, että minulle ollut :) ). Siis kun mä en oo oikein uskaltanut niiden mun mahakipujen vuoksi ja nyt kun päästiin asiaan eilen, niin johan tuli verta, mutta tosi vähän. Normaalia??? Olikohan turhan rajua.. Että pitäisköhän sitä rauhoittua tässä tilassa :D

Semmosia kyselen näin juhannuksen alla.. sopiva aihe, eikös sitä maaliskuussa synny eniten lapsia vuodessa, että niitä juhannuksena tehtyjä lapsia :)

Emmuli rv 8+1

Ensin Senniinalle osanottoni.. Ei tunnu löytyvän sopivia sanoja.. Voimia!

Ja Kimmille jaksamista.. Tulisin hulluksi tilanteessasi, joten saat täydet sympatiani!

Mulla ei kummempia kuulumisia.. Välillä nousee epäilys, että mitäköhän täällä ultra paljastaa 30.6.08, kun minä menen.. Toisaalta, en tahdo edes ajatella, että jokin olisi pielessä, murehdin vasta jos on syytä.

Meillä muksut, kaikki 3, pääsevät tänään yökylään mummolaan! Kerran ennen ovat olleet kaikki samaan aikaan yökylässä (ja silloin tämä neljäs ylläri saikin alkunsa..). Lähdetään miehen kanssa kaveriparin tupareille. Raskaudesta ei olla vieläkään kenellekään kerrottu, eikä kerrota ennen ultraa. Minä olen siis kuskina.

Mulle iski eilen ihan hirvee himo hesen kanasalaattiin! Sitä on siis tänään pakko saada. Vielä en ole osannut päättää, että ottaisko riisi- vai salaattipohjaisen.. ehkä täytyy ottaa molemmat.. ja tietty kurkkumajoneesilla.. lurps..

No joo, mutta ehkä palaan taustailemaan, kun ei kerran mitään asiaakaan ole.. =)

Minnikki rv 10+2

Suuret pahoittelut Senniinalle ja Kimmille jaksamista piinaavaan odotteluun!

Me ollaan lähdössä huomenna mun vanhempien luo mökkeilemään. Toivottavasti ei ihan hirveästi sataisi, että voisi vähän nautiskella mökkeilystäkin. Mulla alkoi tänään kesäloma, tuli kyllä tarpeeseen! Nyt saa onneksi rauhassa potea väsymystä ja ällötystä, eikä tarvi yrittää teeskennellä pirteää ja tehokasta. Ja toivottavasti tää olokin tästä alkaa pikkuhiljaa kohentua.

Stiina rv 8+1

Tänään lähden reissuun ja tulen näillä näkymin takas vasta sunnuntaina tai maanantaina.

Toivotan teille kaikille oikein hyvää Juhannusta ja toivotaan ettei sada niin kauheesti...

T:Lootuskukkanen ja pörriäinen rv 10+4

Kyllä meilläkin syystä tai toisesta vähän hiljeni touhut hetkellisesti, syytä en oikeastaan keksi muuta kun mun hirvittävän väsymyksen. Nukahdin heti ku mahdollista ja nukuin aina ku mahdollista. Mies parka!!! :)

Nyt taas palattu entiseen malliin, kun väsymys ei ole niin totaalista kuin vielä viikko - puolitoista sitten.

Mulla esikoista odottaessa tuli pientä vuotoa ehkä viikon ajan, kävin silloin yksityisellä ja ultrattiin ja kaikki oli ok, mutta yhdyntä kiellettiin pariks viikoks. Kuulemma ihan vaan varmuuden vuoksi. Enkä tolla tarkota sitä, että sun, Emmuli, pitäs ristiä jalat pariks viikoks. Jos ei pahalta tunnu ja seksi maistuu, niin siitä vaan :).

Rauhallinen juhannus on tulossa, kun kerrankin ei lähdetä kotoa minnekään pidemmälle. Saatetaan käväistä kaveriperheen kanssa grillaamassa, jos nyt ei sada kissoja ja koiria.

Mulla pahoinvointi ja uupumus olivat jo jonkin aikaa poissa, mutta nyt ovat tulleet takaisin kun on joutunut pojan kurkunpääntulehduksen ja uhman takia valvomaan öitä. Todella kivaa, kun kolmevuotias herää keskellä yötä huutamaan, että MÄ HALUUN, MÄ HALUUN, MÄ HALUUN ja kun kysyy, että mitä sinä haluat, lapsi näyttää ihan hoomoilaselta...

Mulla on np-ultra ensi maanantaina ja mua oikeasti jännittää. Edellisessä raskaudessa en murehtinut mitään ja tässä kaikki murehdittuttaa.

Jaksamisia kaikille ja mukavaa juhannuksen taikaa!

T: Eno-Elmeri ja papuli rv 11+1

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat