Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Anoppi tarjosi kuivakakkua kun olimme kylässä. Antoi sitten loput meille kotiin mukaan, kun ei kuulemma itsensä tule syötyä. Meinasin ottaa sitä täällä kotona uudestaan mutta tulin katsoneeksi pakkausta. Se oli ollut pakastekuivakakku ja tiedän että anoppi oli ostanut sen jo jouluksi, anopilla ei ole pakastinta. Eli oli säilyttänyt sitä jääkaapissa 2 viikkoa jonka jälkeen tarjosi meille! paketissa luki että säilyy jääkaapissa 2vrk! Nyt vituttaa ja suorastaan pelottaa, koska olen raskaana ja pelkään että siitä tulee nyt jokin bakteeri tai ruokamyrkytys josta on vauvalle haittaa! Mitä helkattai tässä nyt pitäisi tehdä?!

Kommentit (8)

Ja ruokamyrkytyksetkin onneksi on yleensä vauvalle harmittomia, äidille tietysti hankalia. Millä viikoilla olet -alkuraskaus on hiukan riskialttiimpaa kuin esim. keskiraskaus-? Mutta seuraile oloa ja säästä kakusta näyte, jos ikävästi sairastuisit ja joudutaan selvittämään mikä pöpö iski

Ymmärrän huolesi, olen itse samanlainen =), mutta voit varmasti olla huoleti. Mitään listeriaa tai toksoplasmoosia ei tuollaisesta kakusta kyllä saa ja " perusruokamyrkytys" harvoin on mitenkään vaarallinen sikiölle. Huoli pois. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olin ihan samanlainen kuin sinä. Söin pilaantunutta omenaa raskaana ollessani ja sitten yritin työntää sormia kurkkuun, etten myrkyittäisi lastani.

Nou hätä, ei vaaraa (mutta soita neuvolaan aamulla,jos huolettaa, se rauhoittaa, ainakin vähän;)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat