Seuraa 

Sivut

Kommentit (144)

Eipä tuohon voi sanoa muuta kuin että olen tosi pahoillani!!!Mä en voi ymmärtää miks toisille annetaan niin hirveen raskas taakka!Jaksamista!

Sari

Voi kurjuus, että Sinua on taas rääkätty ihan liikaa. Voi kun pian vaan nyt tulisit kuntoon ja saisit positiiviset ajatukset liikkeelle. Se on se kantava voima, vaikka nyt tietääkin, ettei päässä liiku mitään ja on tyhjä olo. Hyvä kaikesta kurjuudesta huolimatta, että nyt sitten pääsit kattavampiin verikokeisiin. Josko tulisi selvyyttä lisää asioihin.

ON: Voi vitsit tätä piinaa...tai en mä tiedä onko tässä nyt mitään piinaa enää jäljellä. Kaikista jomotuksista huolimatta en usko, että olisin raskaana. Tai jotenkin tuntuu, että kun muilla on muissakin raskauksisa ainakin viivan paikka kovin aikaisin näkynyt, että olis se sitten nytkin, mutta tyhjää tuo testi mollottaa. Vaikka miten tihrustaa, niin ei haamun, haamun, haamun, haamun näköistäkään. Paitsi se, jonka siihen saan väkisin muotoutumaan kun tuijotain sitä tyhjää liuskaa kymmenen minuuttia. Blääh...nyt vähän sapettaa. No mut toistaiseksi välivuotoja ei nyt ole näkynyt. Sekin on ainakin hyvä.

Mutta lähinnä tässä nyt kirjoittelen, että olen pettynyt testitulokseen, kun nimittäin viime yönä kun tultiin ukon kanssa syömästä ja leffasta ja mentiin nukkumaan joskus yhden aikaan yöllä (ai niin, lämmöt oli taas sillon ennen maate menoa 37,1)...niin olen jo melkein unten mailla kun säpsähdin ihan hirveeseen repäisykipuun. Jäin sitä siinä ihmettelemään ja uni katosi silmistä kokonaan. Lisäksi yhtäkkiä tuli kauhean huono olo ja yks kax laattasin oikein kunnolla. Onneksi ehdin vessaan. Kaikki mitä illan aikana kalliisti syötiin...tuli railakkaasti ulos. Sitten se olo helpotti. Rinnat on ihan normaalit, vatsaa ei turvota...rintojen päitä välillä vaan sillain " kihelmöi" ...vatsanpohjalla raskas painon tunne, joka tällä hetkellä on vähän vaisumpi. No ei pitänyt testata vieläkään uudelleen, mutta toi viime yö jäi mietityttämään ja tein taas puolikkaan Aconin aamulla...Ja ei mitään.

Täällä on vähän epätoivonen olo. Onkohan nää mun pahoinvoinnit ja lämpöilyt sittenkin vaan oksennustautia....kun sitä on nyt liikenteessä.

No vielä on aikaa odotella jokusia päiviä...kyllä nyt piinataan kunnolla.

titi75, jota nytkin vähän heikottaa...tai sitten vaan kuvittelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla oli nyt kans eka kierto ovistesteillä, niinkun aiemmin sanoin, ja ei se mieskään kovin negatiivinen ollut, kun sanoin, et se on nyt niin et tänään ja huomenna ja ylihuomenna pöllyää meillä peitot :) Laitoin muuten ne aconin testit puoliks aina ja hyvin toimi..

Porkkana: voi kun voisi jotenkin muutakin tehdä, mutta täällä kans tarjotaan virtuaalikorva ja ollaan tunnoissa mukana. Eikä kyllä kukaan muu voi tietää miltä se itsestä tuntuu kun kaikki epäilykset piinaa, eikä niitä saa pois mielestä.. No, onneksi huomenna on se aika, niin saat jotain selvyyttä!! *hali* täältä kanssa.

Nyt en muista enää, kenellä oli mitäkin menossa, mut kuitenkin oli monella lupaavankuuloisia oireita!!!

ON: Tein aamulla uuden testin, sellaisen raskaustestit.com ostetun alennus p***a testin, johon tuli vaan sellainen epämääräinen violetti läikkä.. Ei ihme että olivat alennuksessa. Niinpä mies saa tuoda apteekin testin kotiin tullessaan.. Niin kauan on kuitenkin toivoa, kun ei tätiä näy. Eikös niin SWEHINA???

Mutta se on positiivista, että siihen eilen tehtyyn clearbluen testiin jäi sit ihan näkyvä viiva (tiedän et ei pitäis vanhoja testejä katsella..). Edellisessä kierrossa kun sellaisen tein (kun oli täti 3pv myöhässä) ei siinä kyllä näkynyt mitään kuivuttuakaan.. Mites teillä??

peebee,

joka ei ihan äsken ole odottanut miestä näin kovasti kotiin ;)

Swehinalle pahoittelut tädin tulosta. Toivottavasti saatte kuitenkin pian sen kestävän plussan!

Femmammalle onnittelut plussasta! Onnellista masun kasvatusaikaa sinulle!

ON: Tänään on tosiaan ollut tuota selkäsärkyä. Toivon mukaan se on ihan normaalia. Tein haun ko. sanalla ja aika yleistä tuo särky näyttäisi alkuraskaudessa olevan. En vaan voi sille mitään, että alkaa hieman huolestuttaa. Pahaa oloa on kyllä edelleen ollut, joten se ei ainakaan ole väistynyt.

Viikon päästä olis ultra. Olishan se mahtavaa, jos siellä elävä asukki näkyisi. Antaisi toivoa raskauden jatkumiselle. Ei auta kuin edetä päivä kerrallaan. Ei olla kerrottu tästä raskaudesta vielä kellekään. Ehkä sitten jos ultrassa sais hyviä uutisia, niin parille kolmelle läheiselle vois kertoa. Onneksi pojan kaveri lähti just kotiin. Pääsen rauhassa makoilemaan.

Masunasu: kiitos kannustuksesta ja niinhän se kyllä on, että km kokeneena niitä viivoja vaan tuijottelee.. Toivottavasti pääset tiistain jälkeen nauttimaan raskaudestasi täysin sydämin!

Kiitos kaikille onnitteluista, vaikka kuten femmammakin sanoi, on outoa niitä lukea, kun ei oikein itse vielä uskalla mitään ajatella :)

Femmamma: olen testannut ihan liian monta kertaa, siis maanantaista asti. Joinakin päivinä tein 2 testiä kun ne p***a alennustestit antoi vain sellasia läikkiä.. No ne nyt on onneksi loppu.. Ovistestiin sain tasapaksut viivat kp13, nyt on siis kp28..

Maria 80: Ja ei en siis ole testannut samalla testillä, kun olen joutunut käymään eri apteekissa, niin ei ole ollu samoja.. Täytyy tänään käydä ostaan ja huomenna uusia tuo clearblue, kun se jo ti iltap. näytti hyyyvin haaleaa viivaa.. Peukutan sun huomiselle testille dbdbdbdbdb =)

Neronja: tsemppiä ultran odotteluun!

Flofer ja kaksonen76: mulla oli kans tässä kierrossa hiukka erilaisia alavatsakipuja ja tosi äkkiä oviksen jälkeen piti alkaa juosta vessassa koko ajan. Toivottavasti teilläkin on tärpännyt! dbdbdbdbdbdb peukutan täällä..

(.)Ja tänne ei mitään uutta, odottelen (ja pelkään että viiva ei vahvistu)huomista..................................

peebee,

joka sairaslomallaan terrorisoi listaa =)

ps. ihana kun olette olemassa ja *kuuntelette*!

Onkohan mulla oireet vähenemässä... Tänään ei oo ollu niin paha olo kuin eilen. Tänä iltana join jopa kahvia ja maistui hyvälle. Rinnat ei oo tänään ollut oikeastaan yhtään kipeät. Mutta selkään kyllä edelleen koskee. Mitä lähemmäs ultra tulee, sitä enemmän pelkään tuulimunaa. Hohhoijakkaa. Kyllä nämä päivät menee matelemalla...

neronja, ei kovin hyvällä mielellä

Porkkanalla vielä tännekin rutistukset ja jaksuhalaukset! Harmittaa niin sinun puolestasi!!!

Minä olen ihan poikki, tämä viikko töissä (kun alkoi normaali arki pyörimään) on ollut ihan lamaannuttava. Väsyttää. Täytyy itsensä oikein raahata iltaisin vielä raksalle, sielläkin kun pitäisi jaksaa kun loppu häämöttää.. siivoilla ja tehdä vaikka mitä. Noh, teen mitä jaksan.

Kahvia en ole juonut kun aina töissä pienen tilkan, ei niin tee mieli.

Huono olo on tasaantunut, ellei aterioiden väli veny turhan pitkäksi..silloin pitä saada ruokaa ja paljon :) mutta jos syö liikaa, sekään ei ole hyvä :)

Ensi viikolla olisi ultra ja sinne mennään päivä kerrallaan ajatuksin..onkohan tämä edes tottakaan? vai unta?

Täällä tuntuu olevan paljon plussasäteitä ilmassa :) ihana juttu, voi kun Nonnakin saisit plussasäteestä suoran iskun! Ja ihan kaikille toivon tälle vuodelle plussauutisia, kestäviä sellaisia!

Olette ajatuksissani!

Lämmöllä wbm (rv 11)

Ehkäpä sielä Sinulla voi se sykekin hyvässä lykyssä jo näkyä. Ai kun se oliskin kiva juttu. Koitahan sitkeesti sinnitellä vaan sinne ens vkon ultraan. Toivottavasti odotus palkitaan ja saat kivoja uutisia. =)

Liliane: Toivottavasti sulla on/ oli (jos luet tätä vasta huomenna) ilta ystävien seurassa ja vähän rennommissa merkeissä. Kyllä se varmaan ihan hyvää tekee muutama sidukka maistella pitkästä aikaa.

Lilianen ja Jumppakärpäsen juttuihin vielä liittyen lisää...Itse huomasin, että noiden raskauksien jälkeen on ihn selkeesti vähentynyt tuo alkoholin käyttö näinä " ei raskaana" olo aikoina. Vaikken ole koskaan paljon juonut, mutta vähentynyt entisestään. Niin siis tarkoitan tällä sitä että kun olen tiennyt olevani raskaana, niin raskausaikana en titenkään ole mitään ottanut.

Mulla on jäänyt kaikki sidukat pois...väkevistä en muutenkaan ole oikein koskaan välittänyt...oluen joskus saattanut saunan jälkeen juoda jos sitä on erittäin kylmänä tarjolla. Melkeimpä mulla se rajoittuu siihen lasilliseen punaviinia...max kahteen...sillon harvon kun tulee jotain otettua.Ihan hyvä näin. Kyllä sitä on tässä sitten mennä vuosina ehtinyt rillutellakkin. Nyt ehkä sitten voi rillutella edelleen, mutta vähemmällä alkoholimäärällä. Ja onhan sekin vaikuttanut, että kun lapsia ei vielä ole, niin on voinut elää ja olla vähän vapaammin. Nyt on jotenkin " tietoisesti" kaikki muuttunut. Kai tää on ollut sitä valmistautumista vastuulliseksi vanhemmaksi tms. ;-)

Täs olis vielä ON: Heh...pitää kirjoitella sitten ite tänne kun nyt näyttäis olevan haahujen puolella aikas hiljaista.

Mä olin jo tänään ihan paniikissa kun töissä veskissä käydessäni ainakin olin huomaavinani, että mun valkovuoto oli ihan hitusen...siis ihan just ja just mukamas mun mielestä haalen vaaleanpunais sävytteistä. Toivon, että näin väärin. Olen tässä nyt jo parista viime kierrosta miettinyt, että tän kierron vielä odotan, mut jos tää tiputtelu alkaa taas vko ennen kun oikeet menkat pitäs alkaa, ni kai mun on se lääkäri sit varattava...kun se Masunasukin siitä keltarauhashormonikuurista jotain höpötti, että auttaisi tähän. MÄ TOSIAAN TOIVON, että mä näin väärin ja että toivo tältä kierrolta ei ole vielä mennyt. En torstaina olis tosiaan vasta se kp28 täynnä, joten epäilen ettei mitään näy ainakaan ennen kp26, jos sillonkaan...mikäli tuo täti pahanen nyt vaan pysyy poissa.

Lämmöt oli taas aamulla alhaalla ja nyt iltaa kohden taas koholla...eli siinä 37,0 pinnassa. Mutta ei kyllä tietoakaan mistään pahoinvoinneista, niin kun joillain jo sellaisiakin oireita on näin ajoissa. En tiedä, eilen ja toissapäivänä olin sata varma, että vois jopa tärppi olla käynyt, mutta tänään ton valkovuodon takia jo vähän menetin toivooni.

Huomenna on tosiaan nyt sitten ne siskon pikkuisen poika vauvelin ja toisen virallisen kummipoikamme ristiäiset. Saapi nähdä mikä tulee nimeksi.

Nyt painun maate kun täällä ei nyt ketään muitakaan pyöri. Huomiseen. Ja samoin sanoi kun Liliane...ihanat rakkaat haahusiskot, mihinkähän sitä joutuisi ilman teitä. Kauniita unia ja vauvojen kuvia. =)

titi75

Miksi ihmeessä yhden hartioille ja sydämelle laitetaan noin paljon ja monta kertaa raskasta painolastia...? Lämmin virtuaalihalaus sulle täältäkin! Ja on kyllä ihme, jos ei mitään vikaa löydy?! Voisko olla vaan niin, että sulla on ollut liian monta raskautta peräkkäin, että sun kroppa ei ole ollut valmis? Tai ovulaatio olisi " huono" tai munasolu viallinen..? Tai jotain... Koita jaksaa, jotenkin!

Onnittelut peebeelle!! Toivotaan, että saat sinäkin lopulta nyyttisi syyskuussa! :)

ON: ei mitään kirjoittamisen arvoista. Tuntuu, että oma horminitoiminta on ihan jäissä:( Kp37 ja 4. primo hulahti tänään kurkusta alas, joten menkat alkaa reilun viikon päästä. Sitten alkaakin kolmas -ja toivottavasti viimeinen clomikierto tripla-annoksella. Kysyn gyneltä myös, että hyötyisinkö metuista, vaikka mulla " vaan" PCO-tyyppiset munasarjat.

Kaikille kaikkea hyvää, tsemppiä piinailijoille ja ovisbongareille!! :)

Ulriina

Olen niin pahoillani. Jos jollekin soisin sen oman nyytin niin se olisit kyllä ehdottomasti sinä. Ei yhtä ihmistä noin paljoa voi rangaista.

Mutta, onneksi lääkäri on määrännyt sinulle liudan verikokeita, jos sieltä löytyis syy noihin km:hin. Ei voi olla noin paljoa huonoa tuuria yhdellä ihmisellä kuin sinulla on ollut.

Voimia sinulle ja perheellesi!

Kaksonen76

Onnittelut peebeelle plussasta! Toivottavasti vauveli pysyy nyt matkassa mukana loppuun asti!

ON: Selkäjomotus jatkuu, mutta niin myös paha olo. Pitäis varmaan penkoa kaappia, jos löytäisin tukivyöni. Jos se vaikka auttaisi. Viime yönä nukuin melkein 9 tuntia, mutta silti tekisi mieli ruveta sänkyyn. Meillä tulee käymään sähkömies nyt aamulla, joten ei oikein viitsi makoilla. Yrityksen toimistohommiakin pitäis jaksaa tehdä ja tytöt viedä kerhoon. Iltapäivällä käydään kaupassa, täytyy sit miettiä sellasia ruokaostoksia, jotka itelle maistuis. Esikoisesta muistan, että alkuaikoina ainoa mitä pystyin syömään, oli mansikan makuiset murot. Ehkä pitäis kokeilla niitä. Kylmä limppari maistuu myös, vaikkei kovin terveellistä olekaan. Vajaa viikko enää ultraan. Voi kun tää kaikki ei olis taas turhaa...!

Toivon mukaan ex-haahuissa jatkunut positiivinen meininki jatkuisi eikä kukaan meistä (vastaplussanneet mukaan lukien) tippuisi pois!!! Porkkanan tilannetta joudutaan nyt jännittämään.

Paljon plussaonnea kaikille haahuille!!!

neronja rv6+0 (voi kun noita viikkoja olis 30 enemmän)

laralei: mulla on myös ollut nyt muutamana päivänä häntäluu kipeä, mutta olen kyllä pystynyt istumaan ihan hyvin. Voiskohan sillä olla jotain tekemistä kierron vaiheen kanssa? Mulla on loppukierto menossa, entä sulla? Itsekin olen asiaa ihmetellyt, kun en ole kaatuillutkaan liukkaista keleistä huolimatta *koputtaa puuta*...

nipsu-79: hirmu aikaisin olet haamun saanut! Onnittelut siitä! Toivottavasti kaikki menee loppuun asti hyvin!!!

Neronja: toivottavasti oireiden vähentyminen on vain sitä mitä (olikos se) masunasu puhui; toisena päivänä enemmän ja toisena vähemmän. Onneksi ei ole enää viikkoakaan odotettavaa siihen ultraan, vaikka se aika varmaan tuntuukin nyt pitkältä. Toivottavasti kaikki on hyvin!

Peebee: Onnittelut vahvasta viivasta! Paljon paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia pikkuiselle!

ON: niin tosiaan, tein sen testin. Negaahan tuo näytti, joten nyt senkun odotellaan menkkoja. Toivottavasti eivät järin myöhästy, kun vatsakaan ei ole vielä turvonnut, mulla turpoaa yleensä 3-4 päivää ennen. Ehkäpä täti unohtaa tulla jollekin muulle teistä, kun tulee meille.

Niskaan tulee sitä itteensä koko ajan.Prkl.

Lääkäri oli uus tuttavuus.

Housut pois, tutkimuspöydälle, ultraa...ja ultraa...pitkä hiljaisuus..." etkö halua ite katsoa?" . Meinasin pudistaa taas päätäni, mutta pakko se oli katsoa. " Tässä tämä näkyy, vastaa viikkoja 7+6....mutta sykettä ei kyllä löydy, tuossa sen pitäisi olla" . Niinpä niin. Miks piti käskee katsoa, nyt mulla on koko ajan mielessä kuva sellaisesta pienenpienestä ihmisen alusta. :(

Tänään olis ollut 8+6 tai jotain sinne päin. Alkion koko jätättänyt sen viikon koko ajan, joten on kaiketi sydän lakkanut sykkimästä ihan näinä päivinä.

En saanut jäädä kaavintaan. TOSI kivaa rahanmenoa, kun huomenna menen päiväkirurgiseen kaavintaan. " #¤#¤%¤#W%&" #¤%" #¤% Lääkkeellistä en halunnut, en vaan pysty ,jaksa, kykene. 140e tähän yhdeksään raskausviikkoon sai hupenemaan. Kyllä lämmittää mieltä.

Huomenna kaavinta, kuukauden päästä polille, jolloin mietitään jatkoa.

Mä tiä jaksanko enää yhtään alkuraskautta...vois antaa nyt periksi...ei kiinnosta enää tällänen yhtään. Kromosomeistakaan ei vikaa ollut löytynyt.

Että näin....

-Porkkana rv0, abortus inhibitus sekä habitualis -

neronja:

Lainaus:

Oletko muuten käynyt tuolla keskenmenopalstalla? Siellä joku kyselee osittaisesta rypäleraskaudesta. Sinullahan oli sellainen, eikö? Ajattelin vaan vinkata, että sellainen kysymys siellä on. Kukaan ei ole siihen vielä vastannut.

Kiitos vinkistä! Aika harvakseltaa siellä käyn, kun tämä vauvakuumepuolen pino tuntuu omemmalta. Ja täällä saa vastauksiakiin nopeammin

Lainaus:

En ole oikein tiennyt, että toivottaisinko sinulla plussaonnea vai enkö, kun lääkärin ohjeet taisi olla, että huhtikuulle pitäisi odotella. Mutta jos itse toivot plussaa, niin lähettelen täältä sinulle plussapeukutukset bd bd bd :-).

Täytyy myöntää, että kyllähän sitä plussaa toivoo, vaikka ei saisi. Mutta jos plussa tulee pelko km:sta on varmasti suurempi, kuin riskiajan jälkeen olisi...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat