Seuraa 

meillä tyttö jo puoli vuotias ja imetyksenkin lopetin jo 3kk sitten... menkkoja vaan ei näy ei kuulu.. onko ihan normaalia että viipyy näin pitkään

Kommentit (16)

Nyt alkoi 6 vkoa synnytyksen jälkeen- vaikka suurimmaksi osaksi imetän

Ed. lapsesta alkoi 7vkoa synnytyksestä, vaikka täysimetin 4 kk.

Heliä ja tyttö 7 vkoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tyttö on nyt 3,5 kk vanha. Maidontulo loppui 1,5kk sitten ja nyt pari päivää sitten alkoivat kuukautiset. Ei tähän varmaan mitään sääntöä ole että milloin alkavat mutta mulla näin..Ja esikoinen kyseessä.

Mites muilla?

meillä ukkeli täysimetyksellä 6 kk asti (yölläkin tissutellaan usempaan otteseen) ja kuukautiset alkoivat mini-miehen ollessa 5 kk + alkoivat heti tulla säännöllisesti.

toivoin, että kuukaistiset olisivat pysyneet kauemmin poissa, mutta minkäs teet....

Mulla alkoi kuukautiset joulukuun puolenvälin tienoilla. Synnytin syyskuun alussa ja imetyksen lopetin lokakuun alussa kun maito loppui... :( Laitoin sitten hormonikierukan ja nyt on alapää vuotanut sitten joulukuun puolestavälistä lähtien....mutta toivottavasti se kohta helpottaa!!!!

Mulla alko menkat 5 viikkoo synnytyksestä vaikka imetin!! Ois tosiaan saanu pysyy kauemmin poissa... on meinaa kivuliaammat kuin ennen raskautta!! Piru!!

Neiti on nyt 8 kk, imetän ja annan sössöjä. _Vielä ei ole kuukautisia kuulunut. Kahden aiemman kanssa taisi mennä parisen kuukautta (imetyksen lopettamisen jälkeen).

Imetin neitiä hieman reilu 2vuotiaaksi asti, ja imetysaikana mennkoja tuli parit, ensimmmäiset tytön ollessa n.1v.

Nyt, 6kk imetyksen lopettamisesta, menkkoja on ollut yhdet kunnolliset, toiset vain säälittävää tippavuotoa. Mietin pikkuhiljaa että pitäisiköhän ottaa yhteyttä neuvolaan kun kakkonenkin on toiveissa...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat